Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag het tweede deel van de bolleke-pijl rondrit gedaan
Helaas moet ik vaststellen dat er wegenwerken pal in het midden van dat parcours aan de gang zijn. Dat wordt opvolgen geblazen en indien nodig aanpassen in het roadbook.
Het parcours is nu 60 km lang, gesteld dat die wegenwerken tegen dan gedaan zijn... anders gaat het wss nog iets meer zijn.
Rondrit bolleke pijl zondag 27 januari 2013 domein Teunenberg Olen.
Programma:
12u30 samenkomst op de parking, tijd voor een goeiedag, praatje en uitreiking van de roadbooks.
13u30 stipt: vertrek van de eerste wagen (vanaf dan elke minuut de volgende wagen)
+/- 15u30: aankomst eerste wagens aan finish @ Linkhout-Lummen (under the bridge), nabespreken, auto's kijken, foto-shoot, drankstandje,...
Spelregels:
Auto (Oldie, Classic, Daily) Bestuurder + co-piloot op voorhand ingeschreven (via pm aan mij)
Er wordt een rangschikking gemaakt wanneer wie vertrekt (ieder om beurt dus, en de traagste wagens eerst)
Zou het erover zijn om een kleine vergoeding te vragen (2 euro of zo) voor de onkosten van het roadbook??
Dat heb ik haar speciaal gevraagt en ze denkt van wel.
Het is ook niet zo moeilijk.
Bij elk checkpoint heb ik straatnaam en andere details aangebracht. Het is vooral kwestie van aandachtig te blijven en goed met uwe dagteller te werken (afstanden tussen de verschillende checkpoints)
Comment