Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zijn nu al 28 wagens ingeschreven. Er zullen altijd wel afzeggers (of niet opdagers) tussen zitten, maar toch heb ik nu beslist van er een stop op te zetten van max. 40 wagens! Ook omdat de eindlocatie nu al te klein gaat zijn.
Nu vaste C&B kliek mag natuurlijk altijd meedoen + 40 of niet
Waar is den tijd ... een kar waar ik zoveel plezier en avontuur mee heb beleefd en dat met een 1300
dat gevoel heb ik ook sel1.jpgsel2.jpg
deze wagen mis ik ook was een 2.0 16V en zo fun om te rijden.
bangelijk snel plakte op de baan en eigen nog confortable.
hp ja en er stonden de softstar velgen onder die op de 2 onderste foto's in het bestand sel2 niet de motige van de 2 bovenste foto's
Idd ik had daar normaal de oude 2.0 16v in steken met 150pk ipv de 136pk ecotec maar de Opel garage waar ik mijn stukken haalde had mij foute info gegeven en de ecotec die er in lag verbruikte opt laatste maar olie als naft en dat op een moment, dat ik krap bij kas zat en mijn werk een kia serato 1.6 crdi aan bood.
Grootste fout van mijn leven om dat aanbod aan te nemen. Mijn ex was er blij mee en als ik haar had laten doen was de bmw ook weg.
Vrouwen zo weinig mogelijk laten beslissen over je auto's, jij beslist waarschijnlijk ook niet over hun schoenen/handtassen/kleren/whatever ze geld aan uitgeven.
idd en die kia was nog de helft zo plezant als de cali maar wel veel goedkoper om mee te rijden.
al chance dat ik mijn bmw heb gehouden anders was die ook weg.
Vrouwen zo weinig mogelijk laten beslissen over je auto's, jij beslist waarschijnlijk ook niet over hun schoenen/handtassen/kleren/whatever ze geld aan uitgeven.
De reden waarom ik weer single ben
Altijd maar zagen & klagen dat ik altijd maar met die oude benzen bezig ben... Jonges toch ik wer er gek van
De reden waarom ik weer single ben
Altijd maar zagen & klagen dat ik altijd maar met die oude benzen bezig ben... Jonges toch ik wer er gek van
die van ons wil alleen maar met mijn benz rijden ... Die krijgt ooit nog eens een 190 of een Golf II cadeau ! dat zijn de auto's die zij ook wil besturen
Comment