Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja!
Geen foto spijtig genoeg. Mijn gsm zat in mijn broek, die van de mama plat, die van de zus trekt geen scherpe foto's en onze pa is onderontwikkeld.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Ja!
Geen foto spijtig genoeg. Mijn gsm zat in mijn broek, die van de mama plat, die van de zus trekt geen scherpe foto's en onze pa is onderontwikkeld.
En "Terug". Dat kan voor mij ook betekenen, terug in Polen
Nee, ik ben maandag rond 6 uur opgestaan, van Malbork naar Warschau gegaan. Daar nuchter oudjaar gevierd en rond een uur of 1 de auto ingestapt om via Piskorzyna naar huis te rijden. Toch 15 uur op gereden en pas rond een uur of 4 in de namiddag terug toegekomen. Kbegon toch te voelen dat ik een nacht bij zatte Polen had gezeten in plaats van te slapen Kheb nog wat leuk beeldmateriaal gemaakt ook, en een fleske champagne meegebracht voor de eerstvolgende C&B meeting ;-)
Comment