Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil kallo wat verplaatsen. Tijdens die periode zijn er klassiekers in het wielrennen waardoor een deel liever thuis blijft.
'k Vind het spijtig, daar zitten soms prachtige wagens bij die door een koers niet komen. de T34 van ppe is daar zo'n voorbeeld van.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Ik wil kallo wat verplaatsen. Tijdens die periode zijn er klassiekers in het wielrennen waardoor een deel liever thuis blijft.
'k Vind het spijtig, daar zitten soms prachtige wagens bij die door een koers niet komen. de T34 van ppe is daar zo'n voorbeeld van.
ja dan moet jij zowat zien wanneer het het beste is !
De eerste zondag van april is het de Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix of zo'n topklassieker, da's het grootste probleem.
Ik zal die kalender eerst eens deftig bekijken en een klapke doen met mevrouw de directrice.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment