Oorspronkelijk geplaatst door PieterV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
C&B Oldtimervrienden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Corsa DOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Hij is traag, klein, maakt veel lawaai, zit niet goed, en hij heeft geen opties :p Tis m'n eerste firmahok zonder bluetooth, gelukkig is het maar tijdelijk, een maand of drie maximum.Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenHij is traag, klein, maakt veel lawaai, zit niet goed, en hij heeft geen opties :p Tis m'n eerste firmahok zonder bluetooth, gelukkig is het maar tijdelijk, een maand of drie maximum.
Comment
-
De Fiesta was een stuk groterDe Polo heb ik niet lang gehad, nog geen twee weken.
Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenDe Fiesta was een stuk groterDe Polo heb ik niet lang gehad, nog geen twee weken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenEn dat komt dan van een 126
Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Helaas, de voorstoelen die je ziet op de foto heb ik verkocht. Ik kan wel zo'n klepje meebrengen uit Polen?
Spoiler: begin maart ga ik op jacht naar een auto, dan kan het.Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenHelaas, de voorstoelen die je ziet op de foto heb ik verkocht. Ik kan wel zo'n klepje meebrengen uit Polen?
Spoiler: begin maart ga ik op jacht naar een auto, dan kan het.
Maart is goed
Comment
-
Ik ken het hendeltje. Je denkt dat dit hetzelfde is bij een 126 als bij de 850?Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenIk ken het hendeltje. Je denkt dat dit hetzelfde is bij een 126 als bij de 850?
Dus ik kan dan met dat hendeltje iets fabriceren zodat de 850 iets veiliger is.
Comment
-
IK breng wel zo'n hendeltje mee, kan niet veel meer dan een euro kosten ;pOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichtenzeg heb jij nog ergens stoelen staan voor in een 126?
er zit daar zo een klepje/hendeltje op die verhindert dat de stoelen naarvoor klappen bij het rijden.
I need that, dat ontbreekt namelijk in de 850. Dat heeft er nooit opgezeten.
Comment
-
Weer zo'n vw van '80 met amper kilometers
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-70200978.htm#De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenWeer zo'n vw van '80 met amper kilometers
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-70200978.htm#
Comment
Comment