Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijnen broer heeft op zijne nieuwe BMW ook winterbanden laten leggen. Hij kreeg er 4 ori BMW-doppen bij, maar hij steekt ze er niet op omdat hij dat lelijk vindt nu rijdt hij daar met zijn zwarte stalen velgen rond
Ik zou dat toch niet kunnen, zoveel geld aan een nieuwe auto geven. Tenzij ik in het geld zwem natuurlijk. Zou je niet liever met een oldie rondkarren?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Mijnen broer heeft op zijne nieuwe BMW ook winterbanden laten leggen. Hij kreeg er 4 ori BMW-doppen bij, maar hij steekt ze er niet op omdat hij dat lelijk vindt nu rijdt hij daar met zijn zwarte stalen velgen rond
Ik doe da ook op mijn winterbanden, ik heb dan gewone zwarte stalen velgen en hang daar ook geen wieldoppen op ... vind da ook nie mooi
Ik zou dat toch niet kunnen, zoveel geld aan een nieuwe auto geven. Tenzij ik in het geld zwem natuurlijk. Zou je niet liever met een oldie rondkarren?
Dagelijks niet nee Ik zou me er dood aan ergeren dat die kar vuil wordt En als ik zie welke gebruikssporen mijn vectra na 5 jaar had... Dat op een oldie, nee dank u
Hoeveel keer dat gij van auto verwisseld, is het maar best dat je geen nieuwe koopt.
Comment