Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
C&B Oldtimervrienden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenja maar in mijn hoofd was Eindhoven de verkeerde richting. Ik wist niet dat de E34 die baan daar kruiste (al had ik het moeten weten, want paar weken eerder daar nog gepasseerd).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenEindhoven was idd niet de juiste richting, maar wel het makkelijkste en snelste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenik ben er ook geraakt en ik heb nog langer van mijn kar kunnen genieten.
Comment
-
Ik zie een mogelijke combinatie van een Benz en een tuinstoelOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Ook hier eens horen..
Ik heb met de Directrice van de school in Kallo contact opgenomen voor opnieuw een meeting te organiseren.
Wie kan wanneer aanwezig zijn op:
- zondag 7 april
- zondag 14 april
- zondag 28 aprilDe dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten- zondag 7 april: PieterV
- zondag 14 april: Bairy, PieterV
- zondag 28 april: PieterVOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Ik ga ergens dan op vakantie denk ik, maar meer weet ik er zelf nog niet vanOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenIk kan die andere dagen ook maar zou het liefst op 14 april hebben.
@PieterV , op vakantie met de 127?Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenEen eerste reeks 127 heeft hetzelfde blok als dat van een 850. Als uw versie dat ook heeft, dan raak je er wel.Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenAmaai zo sceptisch....Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Daisy doet het toch goed met haar motortje? Net zoals de wagens van Tigra.
Zolang je er normaal mee rijdt, blijft dat wel rijden.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Verkocht
1990 Mercedes W124 230CE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenDaisy doet het toch goed met haar motortje? Net zoals de wagens van Tigra.
Zolang je er normaal mee rijdt, blijft dat wel rijden.Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenIk reed normaal met de 126 Af en toe eens zot doen, maar die deed vooral autostradekilometers.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Verkocht
1990 Mercedes W124 230CE
Comment
Comment