Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Daar maak ik tijd voor vrij. De fiat zal voor zo'n event wel zover geraken!.
Mss dat ik ruben met de GT meekrijg.
Ik heb al moeite om te kiezen in welk onderdeel ik mij eventueel zou inschrijven:
* Parade France : open voor de voertuigen van Franse merken
* Parade Italy : open voor de voertuigen van Italiaanse merken
* Parade Next Generation : open voor voertuigen met eerste inschrijvingsdatum in 1988
Gisteren las ik trouwens (kan het nu niet meteen terugvinden) dat zelfs auto's van 15 tot 25 jaar welkom zijn... dan zou ik zelfs den Tigra kunnen pakken maar die is niet ingeschreven.
edit: gevonden!
Maar liefst 3.000 voertuigen uit de oude doos zullen het hele voertuigenpatrimonium van ons land vertegenwoordigen. Van bromfiets tot moto, van auto tot vrachtwagen en van tractor tot militair voertuig. Alles wat minimum 25 is en wielen plus een motor heeft, wordt opgetrommeld richting circuit. Meer nog: voertuigen tussen 15 en 25 jaar ‘jong’ zijn ook welkom. Zij vormen immers de ‘next generation’ oldtimers, toch?
Ik heb er vanmorgen in Wijnegem per ongeluk wat zwarte strepen mee achtergelaten, ik dacht dat hij korter stopte :-) En ik hoopte ook dat het vandaag droog ging blijven :-(
Comment