Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoe hebben jullie het op de inschrijving geregeld om de club in te vullen? als je lid van een club in vult krijg je een hoop clubs om uit te kiezen maar je kan zelf niets meer intypen
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
en dat inschrijven voor een groep waar jij over gekeken had, wat is dat dan, want ik zie buiten clubs niets op het formulier staan over aanmelden in groep
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
en dat inschrijven voor een groep waar jij over gekeken had, wat is dat dan, want ik zie buiten clubs niets op het formulier staan over aanmelden in groep
*Ik wens uitgenodigd te worden door de BFOV om deel te nemen aan de volgende parade op het circuit
Dat is voor eventueel voor over het circuit te mogen rijden dat ze de auto's indelen in groepen
Voor u zou dat "parade france" of "parade next generation" zijn ...
och..mijnen frank valt nu pas....
Dat is een verlengd weekend...en ik ben dan met de Limburgse Keverclub voor 3 dagen op reis.....met nen hoop kevers, porsches, karmann's.....
Het kan wat propaganda gebruikt makker uitnodigingen versturen via pm?
Vorige jaren was het altijd een groot succes met hoge opkomst... hoe kan dat nu??!
Ik ga nog even wachten met pm's rond te sturen, 'k heb het wel op AM gepost voor bijvoorbeeld Gl3nn en Polygoon.
Verder hebben Kristal en Manu bevestigd via facebook, hopelijk maakt zij ook wat reclame op een Alfaforum ofzo.
'k Heb wel de indruk dat er heel wat meetings zijn dan. Astralogie gaat bijvoorbeeld naar de meeting achter zijn hoek, verder heb ik weet van een meeting op dat domein in Olen (Boerenkrijglaan).
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Net eens gekeken naar de "voorlopige opkomst" van vorig jaar, anderhalve week voor de meet.
Toen hadden er 17 laten weten zeker aanwezig te zijn, tegenover 16 nu.
Wel waren er toen 11 'mischienners'
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment