Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik denk misschien ook al in de voormiddag te rijden, als er inderdaad zoveel voertuigen te zien gaan zijn zal dat toch wel enige tijd vragen om alles gezien te krijgen
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een roestvrije donkergrijze 250D sedan had van '88, en hij reed erg goed.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nee, verkoper ging normaal mij als eerste bellen. Maar zelf nog niet terug gebeld sinds het weekend omdat ik een beetje aan het twijfelen ben of ik hem wel moet kopen, maar aan de andere kant, 't is een uni rode mopfl 0 break en hoe vaak kom je dat tegen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nee, verkoper ging normaal mij als eerste bellen. Maar zelf nog niet terug gebeld sinds het weekend omdat ik een beetje aan het twijfelen ben of ik hem wel moet kopen, maar aan de andere kant, 't is een uni rode mopfl 0 break en hoe vaak kom je dat tegen.
Idd ! autoweek is goed bezig het laatste jaar vind ik !
Autoweek is al meer dan 20 jaar goed bezig Ik koop het al sedert '93 elke week en heb alle edities sinds toen netjes bijgehouden... Is altijd mijn all-time favorit blad geweest, omdat ze minstens evenveel aandacht aan 2dehandsjes geven, als aan nieuwe wagens....
Comment