Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan ben ik 2 generaties ouder Ik luister naar veel, gaande van de jaren '50 tot nu Als ik in een oldtimer rijd, wil ik oude muziek, en dat mag zowel The rolling stones zijn, maar ook Bobbejaan schoepen e.d...

In mijn daily draai ik meestal '80s muziek of '90s trance tot de huidige nrs...
    www.opelklassiek.be

Comment

• Derjuist nog een flink koopke gedaan trouwens Een doos met 200 folders in, waarvan zeker de helft echt leuk spul ! Oudste is van '77, jongste van '98

Maestro, Metro, Charmant, 929, charade '82, alle corolla's tssn die periode, starlet ''82-'88, 305, ascona c, omega a, rekord e, Ronda, taunus, granada, sierra, passat '79, passat '82, passat '86, uno, tipo, croma, 131 mirafiori, 132, argenta, 190, w123, w126, enz Maar ook beretta, corsica, saratoga, verschillende cadillacs, etc...

Very happy
      Last edited by opelfreak; 29/10/2011, 20:45.
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        Derjuist nog een flink koopke gedaan trouwens Een doos met 200 folders in, waarvan zeker de helft echt leuk spul ! Oudste is van '77, jongste van '98

Maestro, Metro, Charmant, 929, charade '82, alle corolla's tssn die periode, starlet ''82-'88, 305, ascona c, omega a, rekord e, Ronda, taunus, granada, sierra, passat '79, passat '82, passat '86, uno, tipo, croma, 131 mirafiori, 132, argenta, 190, w123, w126, enz Maar ook beretta, corsica, saratoga, verschillende cadillacs, etc...

Very happy
        Gefeliciteerd!

Schitterende timing van aankoop, met veel tijd om te lezen tijdens de winter als de oldies hun winterslaap houden.

Comment

• Mercedes 190?

faak , die wil ik zooo hard

Comment

• Ik ben een ouwe zak in een jong lichaam, niks aan te doen.
            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
            1990 Volvo 344
            1991 Mercedes W124 230CE
            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
            1980 Volkswagen Derby CLS
            1990 Mercedes W124 230CE
            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• ik ook jong , troost u
              iedereen uit mijn klas verklaart mij zot dat ik hou van benzen uit de '80 s

Comment

Dan ben ik 2 generaties ouder Ik luister naar veel, gaande van de jaren '50 tot nu Als ik in een oldtimer rijd, wil ik oude muziek, en dat mag zowel The rolling stones zijn, maar ook Bobbejaan schoepen e.d...

In mijn daily draai ik meestal '80s muziek of '90s trance tot de huidige nrs...
                Toen ik in de Ranger stapte en we samen 'Angeline' meezongen.
                Bobejaan Schoepen en zijn duivenkot
                De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                1990 Volvo 344
                1991 Mercedes W124 230CE
                2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                1980 Volkswagen Derby CLS
                1990 Mercedes W124 230CE
                2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Morgen Hoogstraten!

oftewel het slot van seizoen 2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                    Toen ik in de Ranger stapte en we samen 'Angeline' meezongen.
                    Bobejaan Schoepen en zijn duivenkot
                    Geweldig hé
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                      Gefeliciteerd!

Schitterende timing van aankoop, met veel tijd om te lezen tijdens de winter als de oldies hun winterslaap houden.
                      Dank u, en absoluut gelijk!
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Morgen Hoogstraten!

en ik kan er niet bij zijn ...

Toch is werk beginnen maken van die frietkot daily meet
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten
                          Mercedes 190?

faak , die wil ik zooo hard

Er gaat momenteel niks weg, tot ik gecheckt heb welke ik dubbel heb Folders van de w201 (190) zijn nog héél veel te vinden
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Morgen Hoogstraten!

Idd, maar we gaan proberen er een TOP afsluiter van te maken

De Ranger staat alleszinds glanzend klaar voor de lange rit
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                              en ik kan er niet bij zijn ...

Toch is werk beginnen maken van die frietkot daily meet
                              Check!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                Check!
                                Ik zal mij opofferen om de frietkoten te inspecteren... Chanke dat vlak achter mijn hoek is

Comment

• Hoogstraten was 1 v/d toppers van het seizoen !
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Hoogstraten was 1 v/d toppers van het seizoen !
                                    Doeme he !

leuk om te horen dat jullie je hebben geamuseerd !
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Hoogstraten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                        leuk om te horen dat jullie je hebben geamuseerd !
                                        Je had erbij moeten zijn , 't was écht top

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                          Ik zal mij opofferen om de frietkoten te inspecteren... Chanke dat vlak achter mijn hoek is
                                          Memoli of Zuid zijn ook cva vind ik

Welke verkiest gij van de twee? Papegaai of Keteltje?

Comment

Working...
                                          X