Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dezemorgen wat leuke verzamelaarskoopjes gedaan, in een garage in Hulshout. De eigenaar is recent overleden en alles wordt nu verkocht. Heb een hele doos vol met in nieuwstaat verkerende lakstiftjes van Opel/GM, allemaal nog in het originele doosje, dan nog wat nummerplaten van Corsa-Astra-Vectra-Kadett-Kadett Diesel-Ascona-Ascona Diesel-Omega en een doos vol met oude opel sleutelhangers, stickers, boekjes met de kleuren erin van '84 tot '00 en een spandoek voor in de garage.Er ligt echter nog vanalles, véél nieuwe onderdelen, garagemateriaal, een Kadett C City, een Rekord E caravan, etc etc...
Een Kadett D zou ik ook nog wel willen, een zilveren 3-deurs met gele lampjes in de koplampen, zoals die van m'n pa vroeger.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Toen de D Kadett nieuw uitkwam indertijd vond ik die enorm lelijk tegenover de C. Nu begin ik die meer te waarderen (al blijft de C vele mooier qua design). Misschien ook wel omdat ze al lang uit het straatbeeld zijn verdwenen.
De C is idd mooier dan de D. Zo'n D vind ik leuk om nostalgische redenen, ook al herinner ik me er nog weinig van. Kadett E break facelift is ook nog een optie (was de opvolger van onze D), maar dan liever een D eigenlijk.
Een Kadett C break (3deurs) is zalig. En zo'n Rekord C break ook, echt zo'n beetje US muscle car uitstraling (die Rekord C coupe's).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Dezemorgen wat leuke verzamelaarskoopjes gedaan, in een garage in Hulshout. De eigenaar is recent overleden en alles wordt nu verkocht. Heb een hele doos vol met in nieuwstaat verkerende lakstiftjes van Opel/GM, allemaal nog in het originele doosje, dan nog wat nummerplaten van Corsa-Astra-Vectra-Kadett-Kadett Diesel-Ascona-Ascona Diesel-Omega en een doos vol met oude opel sleutelhangers, stickers, boekjes met de kleuren erin van '84 tot '00 en een spandoek voor in de garage.Er ligt echter nog vanalles, véél nieuwe onderdelen, garagemateriaal, een Kadett C City, een Rekord E caravan, etc etc...
In Polen zie je precies wel iets , hopelijk heeft deze fiat wel zo geen sportuitlaat zoals Spook, anders gaan die mensen daar
niet lang blijven zitten denk ik
Uploaded with ImageShack.us
Interessant! Vectra is nog wat jong, maar wel de moeite om te bewaren. En das pas nen trein!
Idd en prijs is er niet genoemd, maar ze zijden het tegen mij, en ze willen ergens wel dat het naar iemand gaat die er zorg voor draagt. Als ik wil kan ik hem hebben voor een €700 denk ik. vreemde weet ik niet.
Ik heb gezegd dat ik eens ging rondhoren bij eventuele liefhebbers .
Net op het opelforum nog iemand gezien die een mooie Rekord C 3- deurs heeft gevonden : http://www.opelforum.be/index.php?showtopic=11502
De persoon vraagt zich trouwens af of dat roestbruin een origineel verkrijgbare kleur was.
Net op het opelforum nog iemand gezien die een mooie Rekord C 3- deurs heeft gevonden : http://www.opelforum.be/index.php?showtopic=11502
De persoon vraagt zich trouwens af of dat roestbruin een origineel verkrijgbare kleur was.
Comment