Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een beetje meer hoor. Hij sprak over 343 euro(of toch rond dat bedrag), elke drie maanden. 1272 jaarlijks als ik goed kan tellen.
De auto zelf stond te koop voor 600 euro.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Ik vrees dat de Nederlandse oldtimerregeling nog naar België gaat overwaaien.
Met de huidige gaan er meer oldtimers rondrijden waardoor ze na een wetswijziging veel kunnen incasseren.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Met de huidige gaan er meer oldtimers rondrijden waardoor ze na een wetswijziging veel kunnen incasseren.
Dat hebben ze idd al mooi ingecalculeerd, ze zullen ons eerst 5 jaar vrijheid geven (als ooit mijn O plaat toekomt ) en dan gaan ze alles veranderen naar 40 jaar en de rest betalen..
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Dat hebben ze idd al mooi ingecalculeerd, ze zullen ons eerst 5 jaar vrijheid geven (als ooit mijn O plaat toekomt ) en dan gaan ze alles veranderen naar 40 jaar en de rest betalen..
hoop van niet .
Nu ja mijn lievelingskar is maar een 900cc naftje kunnen ze nooit veel voor gaan vragen
Daar ben ik ook bang voor. Dan liever terug beperkingen op de O-plaat dan dat ze de volle pot aanrekenen. Dan kun je je (daily) oldies nog altijd op gewone platen zetten zoals nu voor de nieuwe regeling.
Ik weet een Golfje 2 cabrio te koop voor 1.100 euro.
Werk aan carosserie, remleidingen moete vervangen worden & motortje afgesteld.
Is een 1.5JB.
Zwaar zin in dat karreke, do or don't?
't Is te zien. Heb je er plaats voor? Ik ben wel fan van de Golf 1 cabbies. (Golf 2 cab bestaat niet btw)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment