Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, serieus, wat auto's betreft zal het vooral het jaar van het Weigelke worden :static oldtimertreffens, af en toe een ritje onder ons of een zomers avondritje,... en het opnieuw in het verkeer brengen van de Tigra :groot onderhoud, klein carrosseriewerkje en daarna rijden met dat ding (echter ook alleen maar in goed weer)
Het Spook ga je dit seizoen waarschijnlijk niet veel te zien krijgen. Al kan die natuurlijk rapper terug zijn dan je denkt (O-plaat)
Een nieuwe daily gaat voor 2013 zijn, dus 2012 gaat een rondkijk jaar worden op dat vlak
Nee, serieus, wat auto's betreft zal het vooral het jaar van het Weigelke worden :static oldtimertreffens, af en toe een ritje onder ons of een zomers avondritje,... en het opnieuw in het verkeer brengen van de Tigra :groot onderhoud, klein carrosseriewerkje en daarna rijden met dat ding (echter ook alleen maar in goed weer)
Het Spook ga je dit seizoen waarschijnlijk niet veel te zien krijgen. Al kan die natuurlijk rapper terug zijn dan je denkt (O-plaat)
Een nieuwe daily gaat voor 2013 zijn, dus 2012 gaat een rondkijk jaar worden op dat vlak
Op autovlak ... durf ik niets meer te beloven !
Ik kan wel zeggen dat ik het geld niet meer ga hebben om zo'n zot autojaar als 2011 te hebben >> 2 auto's weg en 3 andere erbij
Ik ben al aan het dromen hoe ik mijn garage ga inrichten !
Ik kan als ik wil de huidige badkamer afbreken en mee garage van maken ! dan kunnen er nog 2 auto's extra bij (grote van een Golf II)
Maar ja ik kan nu al zeker de 411 en de Polo binnen zetten en heel misschien de 124 ... maar dan is er niet veel ademruimte meer in de garage
Doen zoals een maat van mij dat doet : van oude woonkamer garage maken, van oude keuken : garage maken, van oude badkamer : jawel garage maken.
Hij bouwt ernaast en erachter een nieuw huis, het oude is te vort om te hergebruiken
Wel nice natuurlijk.
Zeg ik ben heel goed in dingen afbreken, dus als er muren, vloeren, vensters, ... afgebroken moeten worden : je roept maar. Ik vraag enkel jupkes of stellakes en bij teveel van voorgaande : een overnachtingsplek/chauffeur
Doen zoals een maat van mij dat doet : van oude woonkamer garage maken, van oude keuken : garage maken, van oude badkamer : jawel garage maken.
Hij bouwt ernaast en erachter een nieuw huis, het oude is te vort om te hergebruiken
Wel nice natuurlijk.
Zeg ik ben heel goed in dingen afbreken, dus als er muren, vloeren, vensters, ... afgebroken moeten worden : je roept maar. Ik vraag enkel jupkes of stellakes en bij teveel van voorgaande : een overnachtingsplek/chauffeur
Daar heb ik allemaal de plaats en het geld niet voor
Veel afbreek werk is er niet aan ! Het huis opzich is nog zeer gezond ! en goed ingedeeld ...
Daarnet reed ik door Kontich, m'n auto is gegroepsknuffeld door 20 Polen, er zijn er twee door het passagiersraam binnen geklommen en na deze onverwachte meeting lagen er 4 lege flessen van schuimwijn in m'n auto. En dat op 2 minuten ofzo
Hier gaat het ook een druk autojaar worden. Ik ga proberen zo snel mogelijk Marcel in te schrijven en de Ranger weg te brengen. En dan zijn we momenteel nog met een aankoop bezig, samen met m'n vader. Maar of dat werkelijkheid gaat worden is nog niet 100% zeker... In alle geval sta ik erachter en dan zou ik ineens een 2de daily, modderbak erbij hebben
Hier gaat het ook een druk autojaar worden. Ik ga proberen zo snel mogelijk Marcel in te schrijven en de Ranger weg te brengen. En dan zijn we momenteel nog met een aankoop bezig, samen met m'n vader. Maar of dat werkelijkheid gaat worden is nog niet 100% zeker... In alle geval sta ik erachter en dan zou ik ineens een 2de daily, modderbak erbij hebben
Wel ik kan wat tips geven, maar nogmaals, de kans dat de koop niet doorgaat is ng steeds bestaande Feit is gewoon dat we wat plaatsgebrek hebben, en het is een auto die we van 1ste eigenaar overkopen, een zeer goeie kennis al jaren. Maar we weten ook dat die nog steeds van gedacht kan veranderen... Enige wat ons nu nog tegenhoud, is dat we nog wachten op een offerte van de verzekering...
Comment