Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geluk dat die 300D er nog niet bij zal zijn...dan kan ik nog met de 230CE komen.
Volgende keer dan komt Lady, Bompa, Burgemeester & mijn 200D, hangen we die allemaal aan elkaar en dan trekken we zonder problemen die 300D er af, vermits wij dan 800D hebben
Ik heb dus een Mercedes w124 300d mazoutstoof gekocht. Bouwjaar 1986 en voor het eerst ingeschreven in maart 1987.
Echt verrassend is dat niet te noemen want ik speelde al met het idee sinds ik nog met mijn andere daily reed. Dat de w124 nu oldie is geworden heeft wel een beetje de doorslag gegeven.
Heb de 300d in Duitsland gekocht en ermee naar huis gebonanza'ed. Ik heb hem gekocht van een 84-jarige man die niet meer met de auto mocht rijden.
De eerste indrukken van de auto zijn:
1. Het interieur is gemaakt om 100 jaar mee te gaan
2. Hij rijdt enorm zacht en rustig
3. 109pk bij een diesel in 1986 is niet hetzelfde als 2012 :-)
fotootjes en topic zullen wel volgen maar ik kan zeggen dat hij 'Barolorot' is en dat het interieur beige is. Vooraan heeft hij in de grille ook een grote ster staan. Ik weet nog niet wat ik daar ga mee doen.
Vlug vervangen door een gewone grille.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
ik zij vandaag iets tegen benzfreak ... en het blijkt dat ik het juist had
Na 5 dagen zonder pc, heb ik weer internet op een vervangtoestel eindelijk!
De modderbak was een Daihatsu Rocky van '90, maar het gaat wss niet rondgaan. De verzekering was niet duur enz, en wij hadden interesse, maar nu doen de eigenaars moeilijk...
Comment