Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En nu eentje met doorzichtige achtergrond (rond de rand)?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Belachelijk is inderdaad het woord. En vooral belachelijk duur dan.
Als we dan toch elektrisch gaan moeten rijden en OOIT is dat gewoon zo, dan wil ik het gerust op deze manier doen. En ik geef toe, ik kende hem tot vandaag ook niet en zou ook reageren: "van wat iets belachelijk is me dat?"
Maar ik heb er vandaag vaak in rondgehangen, de auto waar ik het langst ben bij stil blijven staan, hij is gewoonweg grappig
Als we dan toch elektrisch gaan moeten rijden en OOIT is dat gewoon zo, dan wil ik het gerust op deze manier doen. En ik geef toe, ik kende hem tot vandaag ook niet en zou ook reageren: "van wat iets belachelijk is me dat?"
Maar ik heb er vandaag vaak in rondgehangen, de auto waar ik het langst ben bij stil blijven staan, hij is gewoonweg grappig
Ik ben ook geweest vandaag ... idd grappige wagens en wa ne grote stand blijkbaar hadde die nu ineens ne dubbel zo grote stand door da Saab is weggevallen...
Waarom hebben elektrische auto's altijd van die belachelijke designs.. Het slaat nu al niet aan, en met zo'n lelijke designs gaat het zeker niet aanslaan. Zo lang ze zo belachelijk blijven qua uiterlijk, kostprijs en actieradius, is en blijft dat een flop.
Waarom hebben elektrische auto's altijd van die belachelijke designs.. Het slaat nu al niet aan, en met zo'n lelijke designs gaat het zeker niet aanslaan. Zo lang ze zo belachelijk blijven qua uiterlijk, kostprijs en actieradius, is en blijft dat een flop.
Ik heb nochtans in ne 170pk elektrische auto gereden die ze me direct onder de kont mogen schuiven ze
Bovendien, elektrische auto's zijn toch niet milieuvriendelijk.. Die batterijen moeten ook geproduceerd worden, en wat gaan ze doen met afgedankte batterijen? En het belangrijkste; het opwekken van al die elektriciteit... komt ook niet uit de lucht gevallen he.
In steden is het eigenlijk nog het best toepasbaar. Minder vuile gassen, en meer plaatsen om op te laden (als je tijd hebt). Zet een paar molens op de daken en je hebt stroom.
Bovendien, elektrische auto's zijn toch niet milieuvriendelijk.. Die batterijen moeten ook geproduceerd worden, en wat gaan ze doen met afgedankte batterijen? En het belangrijkste; het opwekken van al die elektriciteit... komt ook niet uit de lucht gevallen he.
In steden is het eigenlijk nog het best toepasbaar. Minder vuile gassen, en meer plaatsen om op te laden (als je tijd hebt). Zet een paar molens op de daken en je hebt stroom.
Twas nog een prototype
Maar elektriciteit kan je ook op niet vervuilende manieren opwekken, grotendeels gebeurd dat niet nee maar het kan wel
Dat prijskaartje wat velen aanhalen, is idd waar. Zo'n Mia kostte gemiddeld al 25.000 euro. Maar ik bekijk het zo: 15 jaar geleden kostte een GSM ook een klein fortuin, momenteel heb je al gsm's voor de prijs van een paar pinten...
Vandaag op het autosalon geweest, tussen het modern spul rondgelopen...
en ik wil ne MIA
Wat een belachelijk leuk autootje
Kheb die al twee keer zien rijden. Ene keer ne foto gemaakt. Was een koerierdienst, maar wel met Franse platen... erg vreemd, want zover kan hij niet zonder te herladen :p
Comment