Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verdoeme eh... Nu heb ik echt zin voor eens af te komen (kwestie van de Fiat nog eens de beentjes te laten strekken)(en te komen 'stoefen' met mijn nieuw dak haha ) nu kan ik wéér niet
Der komen toch wel foto's van hé ?! (en ja, ik wéét dat ik nog 'dag'foto's moet maken van de mijne )
De kleine is fotograaf en er zullen nog gelegenheden genoeg volgen om te komen stoefen dus geene stress
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
het zal waarschijnlijk wel de HPE zijn; de Coupé zijn benzinetank slingert nog ergens los rond in de garage...
ben hem juist gaan wassen; de derde carwash waar ik naartoe ben gereden was gelukkig toch open, want anders had ik het zo gelaten (geen zin om er hier thuis een ijspiste van te maken...)
het zal wel bij dat 'kattewasje' blijven zenne, hij zal toch terug vuil worden en dan besteed ik mijn tijd liever aan het verversen van de olie want dat heb ik nog altijd niet gedaan sinds ik de auto heb en het is precies wel efkes geleden
Vergis ik mij, maar die HPE heeft ook nog niet te veel gereden sinds je hem hebt?
dat klopt, maar dat zal wel veranderen eens hij een beetje meer in orde is (en ik van die stomme 1-O-plaat verlost ben, maar ik moet eerst nog een gescheurde stofhoes van het stuurhuis vervangen voordat ik naar de gewone keuring kan want da's een afkeurpunt)
Als ge zou gaan en langs Gent zou rijden, zou ik wel meewillen. Maar helaas komt mijn vriendin morgen terug van ski-reis. maar ook omdat ik wel eens met de 'is wil meerijden.
dat klopt, maar dat zal wel veranderen eens hij een beetje meer in orde is (en ik van die stomme 1-O-plaat verlost ben, maar ik moet eerst nog een gescheurde stofhoes van het stuurhuis vervangen voordat ik naar de gewone keuring kan want da's een afkeurpunt)
Comment