Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
WV., 'k heb vandaag gewerkt en ze waren content dat'k naar huis ging.
Ian, passeer jij Melsele? 't Is ivm onze kleine, hij durft het niet te vragen.
Is blijkbaar al niet meer nodig.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
zeg mannen, morgen gaat het regenen... kunnen wij daar ergens binnengaan of schuilen?
ps: ik kom waarschijnlijk een uurtje later
ps ps: ik zie juist van de rondrit, ik zal dus rond 14u aankomen
Maar nee, het gaat niet regenen, hoogstens wat lichte sneeuw
Als de rondrit half is, bij de tussenstop, is er een brug waaronder je kan schuilen als het echt moet.
De buienradar voorspelt nog altijd amper een drup / vlokje, 't zal pas tegen den avond 18-19u zijn.
We zullen op je wachten, maar kwart na twee willen we toch aanzetten. Mocht je dit niet halen en je wil naar het tussenstop punt komen, het gps-adres hiervan is Kemeldijk z/n te Geel.
Maar nee, het gaat niet regenen, hoogstens wat lichte sneeuw
Als de rondrit half is, bij de tussenstop, is er een brug waaronder je kan schuilen als het echt moet.
De buienradar voorspelt nog altijd amper een drup / vlokje, 't zal pas tegen den avond 18-19u zijn.
We zullen op je wachten, maar kwart na twee willen we toch aanzetten. Mocht je dit niet halen en je wil naar het tussenstop punt komen, het gps-adres hiervan is Kemeldijk z/n te Geel.
M'n ouders horen iets van gladheid en maken van een fruitvlieg een uit de kluiten gewassen olifant. JN'eken komt morgen de baan niet op...
'k Denk dat ik wat aan Katrijn ga werken dan. Als het daar ook te koud voor is dan zien de mannen die aan de Makro (jij ook?) afspreken mij daar wel te voet verschijnen.
Da's hier ook zo hoor, daarmee dat het bij mij nog even twijfel is.
Comment