Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ian, zaterdag gaat niet lukken voor mij. Zondag of maandag eventueel? Dan kom ik tot bij jou, gaan we samen naar Tigratown en volg ik jou terug tot bij jouw thuis.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Ian, zaterdag gaat niet lukken voor mij. Zondag of maandag eventueel? Dan kom ik tot bij jou, gaan we samen naar Tigratown en volg ik jou terug tot bij jouw thuis.
Zaterdag (vandaag) lukt ook niet, voor de verkoper. Hij zat niet in z'n rolstoel en kon dus de camionette niet verzetten. Morgen lukt wel voor mij, als jij dat ziet zitten (pasen). Mijn ouders kunnen mij niet brengen morgen omdat het pasen is (en de familie naar m'n oma gaat). Was ik even vergeten.
Enkel voor vanachter dan é. Zal wel voor een klein prijsje te kopen zijn, want het is geen volledige set. En dan kan ik zowel een gewone als een verbrede velg in de koffer leggen als reservewiel.
Comment