Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het weer ziet er niet slecht uit. Het zal niet warm zijn maar wel droog en dat is al veel waard in deze troosteloze lente 2012
Dus we gaan!
Ik zal hier nog eens het lijstje posten van de mensen die ik weet dat komen (of misschien komen?) Afspreekplaats om 19u is dus carpoolparking Lummen E314 afrit 26. Ik verschijn na 12u niet meer online, dus kan het laatste nieuws niet meer opvolgen, maar ik weet wel dat de meesten onderling hun gsm-nummer hebben, voor als er onverwachts (on the road) problemen moesten voorvallen.
Lijstje:
* Tigra
* Opelfreak
* Arni
* General Lee?
* WV
* Mr JN
* maat van JN met Mini?
* PieterV
* Betaveloce
* Elio?
* Gert?
* BaasTurbo?
Ik hoop dat iedereen - ook met het vraagteken achter hun naam - afkomt... dan hebben we een schoon karavaantje
Tot straks!
edit: ik heb negen koude bokken bij, gelieve iemand anders ook nog iets mee te brengen dank u
Ik heb om 18u gedaan met werken, om 18u40 pas thuis, dus onmogelijk om in lummen te zijn om 19u.
Tot hoe laat duurt het daar, dan kom ik wss later nog af.
Ik heb om 18u gedaan met werken, om 18u40 pas thuis, dus onmogelijk om in lummen te zijn om 19u.
Tot hoe laat duurt het daar, dan kom ik wss later nog af.
Jij kwam toch niet meer online na 12u?
Die maat met zijn mini ga ik niet meer op tijd kunnen bereiken, ik ben wel aanwezig met Katrijn als er geen grote plas olie ligt.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Ik zal hier nog eens het lijstje posten van de mensen die ik weet dat komen (of misschien komen?) Afspreekplaats om 19u is dus carpoolparking Lummen E314 afrit 26.
Als ik het goed zie, moet je om daar te geraken, komende van Antwerpen, toch richting Leuven nemen en NIET richting Genk hé...?
Ik verschijn na 12u niet meer online, dus kan het laatste nieuws niet meer opvolgen, maar ik weet wel dat de meesten onderling hun gsm-nummer hebben, voor als er onverwachts (on the road) problemen moesten voorvallen.
ik heb denk ik alleen die van u maar ik hoop geen onverwachtse problemen te hebben
Is er vandaag iets speciaals te doen? Daarnet hier in de straat allemaal oldtimers (waaronder een MB 500K roadster in donkerblauw ) Ze hadden allemaal buitenlandse platen en zaten "aan de verkeerde kant"
Er was ook één met stickers van de mille miglia op ...
Omdat het over een bijna classic gaat post ik het verhaal hier maar effe,
afgelopen nacht op stap geweest met de vriendin en enkele vrienden, omdat ik dus een pintje wou drinken ging zij bob zijn en waren we dus met haar auto'ke naar de fuif gegaan. de auto waarover we het hebben is een citroen AX, leuk auto'ke maar niet vannacht...
na de fuif wilden we richting thuis gaan maar we moesten eerst nog ne vriend afzetten, alleen mijn vriendin graakt niet gestart, ze kreeg haar sleutel niet gedraait. ik eens geprobeerd, ook geen beweging in te krijgen.toen bekijkte ik de sleutel eens beter en wat was er nu aan de hand, HET ALLERLAATSTE TIPJE VAN DE SLEUTEL WAS AFGEBROKEN!!! daar stonden we dus, om half 4 met ne kapotte sleutel, ik zeg geen probleem ik bel ne vriend en morgen komen we de auto halen met de reservesleutel, alleen ze had geen reservesleutel... dus ik bel mijne vriend om ons te komen halen en zeg tegen hem, rij vlug eens langs thuis en dan haal ik de gereedschapskoffer en probeer ik toch te starten.
terug aangekomen aan de AX begonnen met sleutelen het was ondertussen 4u s'nachts. ik dus het slot proberen heelhuids te demonteren, maar dit lukte dus voor geen meter en toen het grof geshut gepakt, een zware schroevendraaier en ne hamer! en op dat moment kwamen onze vrienden met de blauwe streep over hun auto langs, en je kunt je wel inbeelden dat wat ik aant doen was een raar zicht was papieren laten zien en kunnen aantonen dat het onze auto was dus het was inorde. aangezien ik zo weinig licht had beslist om ermee te stoppen en wat te gaan slapen.
deze morgend dus vroeg uit de veren om de auto verder onder handen te gaan nemen, het contactslot kunnen verwijderen zonder schade aan de stuurkolom of dergelijke, dit moest eruit omdat het stuurslot opstond. nu moest ik alleen nog uitvissen welke kabels ik moest doorverbinden, dus ik de kniptang boven gehaald en net zoals in de film de auto op contact gezet en gestart met de draden in elkaar te draaien!
toen verder naar ons thuis gereden en nu heb ik als tijdelijke oplossing (tot ik een nieuw contactslot heb gevonden) 2 schakelaars geplaatst, 1 tuimelschakelaar voor het contact op te zetten en 1 drukknop voor de starter, het is nu dus à la rally wagen geworden!
moreel van het verhaal, zie da ge ne reservesleutel hebt!!
Ik gebruik mijn reservesleutel omdat ik mijn originele sleutel ooit uit mijn broekzak haalde en zag dat die in een hoek van 90 graden stond.
Terug mooi recht gezet, voorzichtig in het contact gestoken en naar huis gereden. Thuis dan gezien dat de sleutel in de lengte gescheurd was.
Een van de dagen eens zien voor een 2de reservesleutel te laten maken dan.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment