Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
't Is vandaag heel de dag 'Born in the Eighties' op StuBru.
Je mag je eigen (jaren 80) verzoeksplaatjes doorsturen.
Ik heb ook eens gemaild naar Tex Style hier in de buurt voor is ne prijs te vragen als da nie erg is ? kmoest toch ook voor men eigen mailen dus dees ook maar ineens gedaan
Er stond deze week een artikel van deze verzamelaar, in Autoweek. Prachtig om te lezen, hoe deze man vanuit zijn passie een oldtimerzaak begonnen is. De prijzen zijn fors, maar het aanbod is praktisch uniek... Van elke auto meer dan 100 foto's e.d.
De zaak is enkel open op afspraak, maar wanneer de eigenaar doorheeft dat je een echte liefhebber bent, mag je vrijblijvend de collectie gaan bekijken...
Er stond deze week een artikel van deze verzamelaar, in Autoweek. Prachtig om te lezen, hoe deze man vanuit zijn passie een oldtimerzaak begonnen is. De prijzen zijn fors, maar het aanbod is praktisch uniek... Van elke auto meer dan 100 foto's e.d.
De zaak is enkel open op afspraak, maar wanneer de eigenaar doorheeft dat je een echte liefhebber bent, mag je vrijblijvend de collectie gaan bekijken...
Bij Oldtimerfarm in Lotenhulle is het ongeveer hetzelfde , Mijn oudste zoon heeft ook zo een Kadett Kiemen , maar dan van '66 . ook nog volledig origineel met maar 42500 km
Vriendelijk man ook ... toen we vertrokken zij hij kom hier maar eens een wagen kopen en dan maak ik ineens een prijsje om uwe Polo over te nemen
Mooi niet dacht WV.
Bij Oldtimerfarm in Lotenhulle is het ongeveer hetzelfde , Mijn oudste zoon heeft ook zo een Kadett Kiemen , maar dan van '66 . ook nog volledig origineel met maar 42500 km
Idd, maar daar staan net iets teveel exoten naar mijn mening iets te weinig huis-tuin en keuken auto's
Comment