Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
allez Ian, Bairy, ... zoek eens een mooi plekje bij jullie ...
Bairy had een mooi plekske gevonden dacht ik.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
allez Ian, Bairy, ... zoek eens een mooi plekje bij jullie ...
Ik heb hier al eens een mooi plekje gepost, en ben van plan om er deze zomer werk van te maken, mss samen met daan iets te organiseren, maar zolang ik nog aan de fiat aan het sleutelen ben, heeft de fiat voorrang.
En tof dat de Antwerpenaren en Limburgers naar W-Vl willen komen.
Oke bij deze, ik heb al het één en het ander in gedachten, we kunnen de meeting doen starten in de voormiddag in wvl, dan richting gent via binnenbaantjes, langs anzegem,wortegem,kruishoutem,deinze tot in gent ergens. Over de middag stoppen we ergens om ietske te eten.
Alles natuurlijk heel op het gemak en met de nodige C&B style:p
Oke bij deze, ik heb al het één en het ander in gedachten, we kunnen de meeting doen starten in de voormiddag in wvl, dan richting gent via binnenbaantjes, langs anzegem,wortegem,kruishoutem,deinze tot in gent ergens. Over de middag stoppen we ergens om ietske te eten.
Als de nieuwe motor in de fiat ligt wil ik wel meetings doen in Gans België
Jouw kar ontbrak echt gisteren. Denk dat dat ook nog voor hilarische taferelen ging zorgen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment