Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De t-shirts geraakten niet op tijd klaar, dus ik heb ze dan ook maar ff uitgesteld, aangezien er nog een paar mensen t-shirts willen hebben.
Ik zie dat WV. al een mailtje had teruggestuurd naar die personen, waarvoor dank wie er nog eentje wilt moet het maar zeggen. Ik zal jullie dan wel pas tegen woensdag/ donderdag een mailtje terug doen, aangezien ik effe op vakantie ga
De t-shirts geraakten niet op tijd klaar, dus ik heb ze dan ook maar ff uitgesteld, aangezien er nog een paar mensen t-shirts willen hebben.
Ik zie dat WV. al een mailtje had teruggestuurd naar die personen, waarvoor dank wie er nog eentje wilt moet het maar zeggen. Ik zal jullie dan wel pas tegen woensdag/ donderdag een mailtje terug doen, aangezien ik effe op vakantie ga
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Momenteel 'meest' interesse in die 230C op LPG, vanwege de LPG installatie.
De Golf zou ik dan wss niet direct weg doen, maar uitschrijven, en inschrijven in de winter en de oldie uitschrijven, en in de lente/vanaf het mooier weer wordt omgekeerd.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment