Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij komen misschien ook af met de 'Lude... hangt van een aantal zaken af, o.a. het weer en haar batterij.

Comment

• Het weer ziet er niet slecht uit. Het zal niet warm zijn maar wel droog en dat is al veel waard in deze troosteloze lente 2012

Dus we gaan!

Ik zal hier nog eens het lijstje posten van de mensen die ik weet dat komen (of misschien komen?) Afspreekplaats om 19u is dus carpoolparking Lummen E314 afrit 26. Ik verschijn na 12u niet meer online, dus kan het laatste nieuws niet meer opvolgen, maar ik weet wel dat de meesten onderling hun gsm-nummer hebben, voor als er onverwachts (on the road) problemen moesten voorvallen.

Lijstje:

* Tigra
      * Opelfreak
      * Arni
      * General Lee?
      * WV
      * Mr JN
      * maat van JN met Mini?
      * PieterV
      * Betaveloce
      * Elio?
      * Gert?
      * BaasTurbo?

Ik hoop dat iedereen - ook met het vraagteken achter hun naam - afkomt... dan hebben we een schoon karavaantje

Tot straks!

edit: ik heb negen koude bokken bij, gelieve iemand anders ook nog iets mee te brengen dank u

Comment

• Ik heb om 18u gedaan met werken, om 18u40 pas thuis, dus onmogelijk om in lummen te zijn om 19u.
        Tot hoe laat duurt het daar, dan kom ik wss later nog af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
          Ik heb om 18u gedaan met werken, om 18u40 pas thuis, dus onmogelijk om in lummen te zijn om 19u.
          Tot hoe laat duurt het daar, dan kom ik wss later nog af.
          21u - 21u30 ongeveer

Comment

• Jij kwam toch niet meer online na 12u?
            Die maat met zijn mini ga ik niet meer op tijd kunnen bereiken, ik ben wel aanwezig met Katrijn als er geen grote plas olie ligt.
            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
            1990 Volvo 344
            1991 Mercedes W124 230CE
            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
            1980 Volkswagen Derby CLS
            1990 Mercedes W124 230CE
            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Volgende keer ga ik mss wel eens mee.
              Vanavond niet, feesten met vrienden voor m'n verjaardag.
              Have fun jongens!
              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
              Current:
              1987 Mercedes-Benz W124 200D
              1979 Mercedes-Benz W123 280E
              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
              Ex:
              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
              1976 Mercedes-Benz W123 250
              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
              1980 Mercedes-Benz W123 280
              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ik ga er niet met mijn eigen kar geraken, maar ga mijzelf als passagier aanbieden van de dolle kever (JN, nog steeds ok?)
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Nog steeds oké!
                  Kom je tegen 18u naar mij thuis? Ik hoop, met files tussen A'pen en Deurne bijgerekend, dan thuis te zijn.
                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
                  1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                  1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Ik zal hier nog eens het lijstje posten van de mensen die ik weet dat komen (of misschien komen?) Afspreekplaats om 19u is dus carpoolparking Lummen E314 afrit 26.
                    Als ik het goed zie, moet je om daar te geraken, komende van Antwerpen, toch richting Leuven nemen en NIET richting Genk hé...?

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Ik verschijn na 12u niet meer online, dus kan het laatste nieuws niet meer opvolgen, maar ik weet wel dat de meesten onderling hun gsm-nummer hebben, voor als er onverwachts (on the road) problemen moesten voorvallen.
                    ik heb denk ik alleen die van u maar ik hoop geen onverwachtse problemen te hebben
                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                      Nog steeds oké!
                      Kom je tegen 18u naar mij thuis? Ik hoop, met files tussen A'pen en Deurne bijgerekend, dan thuis te zijn.
                      Perfect, tot straks!
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Ik heb wat fotootjes op de facebook gezet: https://www.facebook.com/#!/media/se...8706216&type=1
                        Het was gezellig en voor herhaling vatbaar, wat mij betreft!

Comment

• Voila, de Polski is ook thuis
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                          Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                            Ik heb wat fotootjes op de facebook gezet: https://www.facebook.com/#!/media/se...8706216&type=1
                            en ik ben zo vrij geweest om die van mij daar gemakkelijkheidshalve aan toe te voegen
                            sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                              Als ik het goed zie, moet je om daar te geraken, komende van Antwerpen, toch richting Leuven nemen en NIET richting Genk hé...?
                              Ja

Comment

• Is er vandaag iets speciaals te doen? Daarnet hier in de straat allemaal oldtimers (waaronder een MB 500K roadster in donkerblauw ) Ze hadden allemaal buitenlandse platen en zaten "aan de verkeerde kant"
                                Er was ook één met stickers van de mille miglia op ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Ja

bedankt voor de info

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Omdat het over een bijna classic gaat post ik het verhaal hier maar effe,

afgelopen nacht op stap geweest met de vriendin en enkele vrienden, omdat ik dus een pintje wou drinken ging zij bob zijn en waren we dus met haar auto'ke naar de fuif gegaan. de auto waarover we het hebben is een citroen AX, leuk auto'ke maar niet vannacht...

na de fuif wilden we richting thuis gaan maar we moesten eerst nog ne vriend afzetten, alleen mijn vriendin graakt niet gestart, ze kreeg haar sleutel niet gedraait. ik eens geprobeerd, ook geen beweging in te krijgen.toen bekijkte ik de sleutel eens beter en wat was er nu aan de hand, HET ALLERLAATSTE TIPJE VAN DE SLEUTEL WAS AFGEBROKEN!!! daar stonden we dus, om half 4 met ne kapotte sleutel, ik zeg geen probleem ik bel ne vriend en morgen komen we de auto halen met de reservesleutel, alleen ze had geen reservesleutel... dus ik bel mijne vriend om ons te komen halen en zeg tegen hem, rij vlug eens langs thuis en dan haal ik de gereedschapskoffer en probeer ik toch te starten.

terug aangekomen aan de AX begonnen met sleutelen het was ondertussen 4u s'nachts. ik dus het slot proberen heelhuids te demonteren, maar dit lukte dus voor geen meter en toen het grof geshut gepakt, een zware schroevendraaier en ne hamer! en op dat moment kwamen onze vrienden met de blauwe streep over hun auto langs, en je kunt je wel inbeelden dat wat ik aant doen was een raar zicht was papieren laten zien en kunnen aantonen dat het onze auto was dus het was inorde. aangezien ik zo weinig licht had beslist om ermee te stoppen en wat te gaan slapen.

deze morgend dus vroeg uit de veren om de auto verder onder handen te gaan nemen, het contactslot kunnen verwijderen zonder schade aan de stuurkolom of dergelijke, dit moest eruit omdat het stuurslot opstond. nu moest ik alleen nog uitvissen welke kabels ik moest doorverbinden, dus ik de kniptang boven gehaald en net zoals in de film de auto op contact gezet en gestart met de draden in elkaar te draaien!

toen verder naar ons thuis gereden en nu heb ik als tijdelijke oplossing (tot ik een nieuw contactslot heb gevonden) 2 schakelaars geplaatst, 1 tuimelschakelaar voor het contact op te zetten en 1 drukknop voor de starter, het is nu dus à la rally wagen geworden!

moreel van het verhaal, zie da ge ne reservesleutel hebt!!
                                      Last edited by ; 20/05/2012, 14:46.

Comment

• Ik gebruik mijn reservesleutel omdat ik mijn originele sleutel ooit uit mijn broekzak haalde en zag dat die in een hoek van 90 graden stond.
                                        Terug mooi recht gezet, voorzichtig in het contact gestoken en naar huis gereden. Thuis dan gezien dat de sleutel in de lengte gescheurd was.
                                        Een van de dagen eens zien voor een 2de reservesleutel te laten maken dan.

1990 Volvo 344
                                        1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                                        1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Zalig

Bij de 126 is dat allemaal niet zo moeilijk ;-) Die donor was ik de sleutel thuis van vergeten, een dikke vijf minuten en het stuurslot was eraf ;-)
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                                          Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

Working...
                                          X