Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
C&B Oldtimervrienden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenTigra, Lada Samara iets?
http://www.2dehands.be/autos/autos/l...=1000&start=82
Die teller springt nog op 0 bij 100.000 en dat pakken ze op de keur ook zo klakkeloos over (zelf ervaring mee, heb ook een Subaru gehad met maar 40.000 km )
Comment
-
Comment
-
Al gevraagd op de Facebook groep, maar ga het hier ook eens vragen.
Iemand interesse in een VW Jetta MK2 GLX 1600 diesel?
Dit is een luxueuzere versie van de Jetta, met o.a. servostuur, centrale vergrendeling, zacht dashboard zoals de Golf GTI en comfortabelere zetels. Ook is het geen rot geval.
Er liggen 2 nieuwe banden op en hij is van 1991 en heeft 193.000 km. Enig minpuntje is dat de koppeling vervangen zou moeten worden.
Indien ik iemand vind die er interesse in zou hebben, zou ik hem verkopen voor €1800 (de eigenaar zou willen ruilen met mijn Mercedes 230C). Zou er anders ook zelf mee rijden maar ik ben op zoek naar een Mercedes W124. Maar voor ik hem zou ruilen, moet ik natuurlijk eerst een koper hebben, zodat hij hier niet weer bij mij blijft staan. Mijn ouders willen ook dat ik geen auto's meer ruil.
Foto's: (wel vuil op de foto's)
(Shit, ik begin echt een autosjacheraar te worden :') )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Ik zal de t-shirts voor de Antwerp mannen volgende zondag meegeven aan Wouter? (dus MR JN, Elio, Betaveloce, Benzfreak) Kevin Krystofiak ging misschien ook komen naar Schaffen??2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Ik zal de t-shirts voor de Antwerp mannen volgende zondag meegeven aan Wouter? (dus MR JN, Elio, Betaveloce, Benzfreak) Kevin Kristofiak ging misschien ook komen naar Schaffen??sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
Prijs is wel wa hoog, maar deze heeft nog minder km's dan germaine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAl gevraagd op de Facebook groep, maar ga het hier ook eens vragen.
Iemand interesse in een VW Jetta MK2 GLX 1600 diesel?
Dit is een luxueuzere versie van de Jetta, met o.a. servostuur, centrale vergrendeling, zacht dashboard zoals de Golf GTI en comfortabelere zetels. Ook is het geen rot geval.
Er liggen 2 nieuwe banden op en hij is van 1991 en heeft 193.000 km. Enig minpuntje is dat de koppeling vervangen zou moeten worden.
Indien ik iemand vind die er interesse in zou hebben, zou ik hem verkopen voor €1800 (de eigenaar zou willen ruilen met mijn Mercedes 230C). Zou er anders ook zelf mee rijden maar ik ben op zoek naar een Mercedes W124. Maar voor ik hem zou ruilen, moet ik natuurlijk eerst een koper hebben, zodat hij hier niet weer bij mij blijft staan. Mijn ouders willen ook dat ik geen auto's meer ruil.
(Shit, ik begin echt een autosjacheraar te worden :') )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenFak jong, zo een zalige derby . Die groene zetels
Prijs is wel wa hoog, maar deze heeft nog minder km's dan germaine.
Anders ook wel goed als belegging denk ik.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Verkocht
1990 Mercedes W124 230CE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenIemand interesse in wat foto's van de VANK-oldtimerrally in Kontich?sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Opelfreak bedoel je?
Die Simca die te koop staat is van een man van 88 dacht ik.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Verkocht
1990 Mercedes W124 230CE
Comment
-
zo, dit is maar een deeltje van wat er te zien was; helaas heb ik dit jaar zelf niet deelgenomen...volgend jaar tracht ik dit zeker terug te doen. ' s Morgens is er altijd een mooie rondrit bolleke-pijl en in de namiddag concours d'elegance met prijsuitreiking.
Het weer zit hen meestal mee.
Comment
Comment