Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan bedoel je de parking van de easy fit in schaffen? ligt een beetje voor je het vliegveld van schaffen passeert?
voor mij is samenkomen om 12u OK, mag ook iets vroeger zijn van mij hoor, beslis maar en als het weer meezit ben ik erbij
Correct, dan weet je meteen al waar het is
12u zal het gaan worden, want nog vroeger gaat voor sommige andere mensen niet haalbaar zijn. Opelfreak en co moeten die dag nog van Ieper afkomen (niet met de oldies ) en moeten daarna nog rap rap van auto gaan wisselen
Ik denk zo'n beetje dat het glijdende uren gaan zijn, samenkomen vanaf 12u en tegen 12u30 Schaffen binnenrijden. Dat heb je nu eenmaal als je met een grotere groep afspreekt... normaal gezien gaan we toch al zeker met 7 of 8 wagens zijn .
Ik begin meer en meer te denken aan een nieuwe / andere daily (dus ter vervanging van de Lancia)
Welk zouden nog leuke karren voor mij zijn?
Ik weet het zelf nog niet zo goed: ofwel terug en iets oudere kar (niet superoud, max 25j of zo) of toch nog eens een nieuwe (om deze dan weer maniakaal te verzorgen zoals de Tigra, eventueel om bij te houden?)
Verder zou het zeker terug een benzine mogen zijn en liefst ook terug iets kleiners en lichter van motorisatie dan de Lybra. Vier of vijf deuren zou wel wenselijk zijn.
Hyundai i30 1.4 benz, 35000km? wil ook eens een nieuwe daily
is het nie het gemakkelijkste weer zo een lijstje op tes tellen wie wanneer en hoe ?
Doe ik!
Wie komt er allemaal naar Schaffen Classic? Zondag 24 juni 2012.
Wie komt er allemaal naar het afspreekpunt : parking easy-fit, Nieuwedijkstraat 105 (Diest) en dit vanaf 12u:
-Tigra (Weigel)
-Opelfreak (Marcel)
-WV. (Albert)
-Mr JN (Katrijn) en Benzfreak
-Stijn5 (R5)
-General Lee (boze poes)
-Arni (Tweety of taxi Marcel)
-Maarten (Ascona)
Wie komt er allemaal naar het afspreekpunt : parking easy-fit, Nieuwedijkstraat 105 (Diest) en dit vanaf 12u:
-Tigra (Weigel)
-Opelfreak (Marcel)
-WV. (Albert)
-Stijn5 (R5)
-General Lee (boze poes)
-Maarten (Ascona)
-Kevin_krystofiak (kijken/Daily )
Misschien het lijstje van de week ook vervolledigen wie er allemaal de rondrit gaat rijden en wie er co-piloot gaat zijn (één heel goede bolleke pijl lezer hebben we nodig ) en een kopauto met dag- of 100 meter teller.
-Tigra (Weigel)
-Opelfreak (Marcel)
-WV. (Albert)
-Stijn5 (R5)-General Lee (boze poes)
-Maarten (Ascona)
-Kevin_krystofiak (kijken/Daily )
-PieterV (Daily)
Last edited by PieterV; 18/06/2012, 20:19.
Reden: Autoforum faalt op m'n useragent
Comment