Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kom mee met Gert.
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

@ Kevin: dat is goed, vergeet niet van uw c&b t-shirt te komen halen hé
      ja , ik zal elle wel vinden zeker ?
      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
        ja , ik zal elle wel vinden zeker ?
        Ja zoveel volk zal er niet zijn

't Is hier al drash national geweest...

Comment

Ja zoveel volk zal er niet zijn

't Is hier al drash national geweest...
          ja ... hier ook constant regen ... hopelijk wordt het beter weer he
          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Ik kom niet.
            Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
            Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Schaffen Classic is in het water gevallen.

Maar we hebben er toch het beste van gemaakt. Uiteindelijk waren we nog met 7 auto's en hebben we met 5 auto's de rondrit gereden... en eigenlijk kan ik daar nog een Beta bijtellen ook volgende keer stuur je maar een smsje of zo hé Kevin

Tegen dat we naar huis gingen werd het droger en kwam zelfs de zon te voorschijn, typisch. Toch denk ik dat we ons geamuseerd hebben, de sfeer was goed en de rondrit mooi.

@ Stijn: tof om toch nog goeiedag te komen zeggen, ik zou zeggen volgende keer meer geluk met het weer en dan kunnen we eens 2x 5 doen hé

Comment

• En nog: alle C&B t-shirts zijn aan de man gebracht, die van Elio heb ik aan Kevin Beta meegegeven, die van Jasper heeft Casper mee

Comment

• Vette slee:

Die grille Lekker USA-car style. Veel mooier dan een Omega A.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Schaffen Classic is in het water gevallen.

Maar we hebben er toch het beste van gemaakt. Uiteindelijk waren we nog met 7 auto's en hebben we met 5 auto's de rondrit gereden... en eigenlijk kan ik daar nog een Beta bijtellen ook volgende keer stuur je maar een smsje of zo hé Kevin

Tegen dat we naar huis gingen werd het droger en kwam zelfs de zon te voorschijn, typisch. Toch denk ik dat we ons geamuseerd hebben, de sfeer was goed en de rondrit mooi.

@ Stijn: tof om toch nog goeiedag te komen zeggen, ik zou zeggen volgende keer meer geluk met het weer en dan kunnen we eens 2x 5 doen hé

Dat is nu werkelijk iedere keer van dat als ik dit jaar eens wat oldtimers wil gaan bekijken: regen, regen, regen. In Schaffen ben ik in de namiddag toch maar even gepasseerd, ik vermoed dat de rondrit toen bezig was, want er was bijna geen kip, op twee Renaults (Florides, vermoed ik), wat Kevers, twee 850's, een kudde oude Jeepjes, een Peugeot 403 in beduimelde staat, een handvol Corvettes en zo'n rare Nieuw-Zeelandse/Australische British Leyland-sedan, waar ik op "The Truth about Cars" ooit eens iets over gelezen heb, maar waar ik me begot de naam niet meer van kan herinneren. In ieder geval het aanschouwelijke bewijs dat ze aan de andere kant van de wereld met de meest bizarre combinatie van Britse en Amerikaanse stijlelementen en motorvarianten (gigantische achtcilinders) rondreden.

Gelukkig heb ik het kraampje van de modelautootjes kunnen leegkopen .

En toen ik weer vertrok, was er juist een S-klasse uit de jaren zeventig toegekomen in één van die waanzinnige seventies-kleurtjes (groenig geel, of gelig groen, enfin, onrijpe citroen ).
                    Last edited by Peba; 25/06/2012, 10:39.

Comment

• 2 850's, foto van?

Comment

• Neen, het weer was toen helaas zo walgelijk dat ik mijn camera niet heb bovengehaald. 't Waren wel vrij propere exemplaartjes.

Comment

en eigenlijk kan ik daar nog een Beta bijtellen ook volgende keer stuur je maar een smsje of zo hé Kevin
                          ja, stomweg niet eens aan gedacht. Ik was ervan overtuigd dat ik jullie onderweg wel ergens zou inhalen maar ben dan nog ergens misgereden (en had deze keer geen copiloot om het op te steken ) en was dus uiteindelijk nog voor jullie terug. Ach ja, ik heb me nog wel geamuseerd eigenlijk. Alleen spijtig dat ik de stunt van de Taunus gemist heb

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          En nog: alle C&B t-shirts zijn aan de man gebracht, die van Elio heb ik aan Kevin Beta meegegeven, die van Jasper heeft Casper mee
                          Ah ja, Elio, uwen t-shirt is dus toch al tot in het Antwerpse geraakt hé

@ Peba: rond hoe laat was je er?
                          Last edited by betaveloce; 25/06/2012, 12:12.
                          sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                            Alleen spijtig dat ik de stunt van de Taunus gemist heb

stunt van de taunus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                              @ Peba: rond hoe laat was je er?

Zo ergens tussen 15.00 en 15.30. 'k Was op doortocht, want ik had eigenlijk de moed al opgegeven met dat weer, maar omdat ik dan toch vlakbij passeerde ben ik maar eens gaan kijken. Het weer was toen echter nog dicht bij het absolute dieptepunt.

In mijn opsomming nog wel een Opel Ascona B, een Mustang en nog wat andere Amerikaanders vergeten.

Het kraampje met modelletjes was wel leuk; een Appia GTE Zagato en een Appia Coupé Pinin Farina (toen nog niet aan mekaar geschreven) gescoord, plus nog een Cisitalia 202 en een Fulvia Sport.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                stunt van de taunus?
                                Tijdens de rondrit moesten we plots remmen en Taunus12m had dit te laat gezien, op het natte wegdek remde de Taunus niet zoals gewoonlijk en hij heeft zich opzij moeten smijten om niet in de kont van Gert1 te rammen (klinkt best fout ) met een schuiver en een 180 graden (of was het 360?) beweging. Ik heb het niet zien gebeuren want ik zat een aantal auto's verder bij WV in de 411. Maar uiteindelijk kwam Glenn er met de schrik van af en was er geen schade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                  In mijn opsomming nog wel een Opel Ascona B, een Mustang en nog wat andere Amerikaanders vergeten.
                                  En mijne Fiat

Naar het schijnt, heb ik gisteren avond horen vallen, waren er een 150 auto's komen opdagen in totaal. Het hondenweer in acht genomen nog een redelijk aantal, maar natuurlijk een dieptepunt tegenover de vorige drie edities, toen het altijd mooi weer was.

Comment

• Last edited by Tigra; 25/06/2012, 14:20.

Comment

• Ik heb inderdaad een 126'ke zien staan.

Blijkbaar dus echt op een totaal verkeerd moment gekomen, maar ja, bij deftig weer was ik ook wel langer blijven rondhangen, en dan had ik de deelnemers aan de rondrit zien aankomen.

Comment

• Gelukkig niets gebeurd dan. Ongeluk is rap gebeurd, wel een mooie foto hierboven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                          Zo ergens tussen 15.00 en 15.30.
                                          Jammer. Ik was iets na 16.00u terug denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                          Het kraampje met modelletjes was wel leuk; een Appia GTE Zagato en een Appia Coupé Pinin Farina (toen nog niet aan mekaar geschreven) gescoord, plus nog een Cisitalia 202 en een Fulvia Sport.
                                          ja idd, en de prijzen waren schappelijk.

De braadworsten waren ook nie slecht overigens
                                          sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Working...
                                          X