Ik kom mee met Gert.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
C&B Oldtimervrienden
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
@ Kevin: dat is goed, vergeet niet van uw c&b t-shirt te komen halen hé2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichtenja , ik zal elle wel vinden zeker ?
't Is hier al drash national geweest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenJa zoveel volk zal er niet zijn
't Is hier al drash national geweest...2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Ik kom niet.Oorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Schaffen Classic is in het water gevallen.
Maar we hebben er toch het beste van gemaakt. Uiteindelijk waren we nog met 7 auto's en hebben we met 5 auto's de rondrit gereden... en eigenlijk kan ik daar nog een Beta bijtellen ook volgende keer stuur je maar een smsje of zo hé Kevin
Tegen dat we naar huis gingen werd het droger en kwam zelfs de zon te voorschijn, typisch. Toch denk ik dat we ons geamuseerd hebben, de sfeer was goed en de rondrit mooi.
@ Stijn: tof om toch nog goeiedag te komen zeggen, ik zou zeggen volgende keer meer geluk met het weer en dan kunnen we eens 2x 5 doen hé
Comment
-
Vette slee:
Die grille Lekker USA-car style. Veel mooier dan een Omega A.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenSchaffen Classic is in het water gevallen.
Maar we hebben er toch het beste van gemaakt. Uiteindelijk waren we nog met 7 auto's en hebben we met 5 auto's de rondrit gereden... en eigenlijk kan ik daar nog een Beta bijtellen ook volgende keer stuur je maar een smsje of zo hé Kevin
Tegen dat we naar huis gingen werd het droger en kwam zelfs de zon te voorschijn, typisch. Toch denk ik dat we ons geamuseerd hebben, de sfeer was goed en de rondrit mooi.
@ Stijn: tof om toch nog goeiedag te komen zeggen, ik zou zeggen volgende keer meer geluk met het weer en dan kunnen we eens 2x 5 doen hé
Dat is nu werkelijk iedere keer van dat als ik dit jaar eens wat oldtimers wil gaan bekijken: regen, regen, regen. In Schaffen ben ik in de namiddag toch maar even gepasseerd, ik vermoed dat de rondrit toen bezig was, want er was bijna geen kip, op twee Renaults (Florides, vermoed ik), wat Kevers, twee 850's, een kudde oude Jeepjes, een Peugeot 403 in beduimelde staat, een handvol Corvettes en zo'n rare Nieuw-Zeelandse/Australische British Leyland-sedan, waar ik op "The Truth about Cars" ooit eens iets over gelezen heb, maar waar ik me begot de naam niet meer van kan herinneren. In ieder geval het aanschouwelijke bewijs dat ze aan de andere kant van de wereld met de meest bizarre combinatie van Britse en Amerikaanse stijlelementen en motorvarianten (gigantische achtcilinders) rondreden.
Gelukkig heb ik het kraampje van de modelautootjes kunnen leegkopen .
En toen ik weer vertrok, was er juist een S-klasse uit de jaren zeventig toegekomen in één van die waanzinnige seventies-kleurtjes (groenig geel, of gelig groen, enfin, onrijpe citroen ).Last edited by Peba; 25/06/2012, 10:39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenen eigenlijk kan ik daar nog een Beta bijtellen ook volgende keer stuur je maar een smsje of zo hé Kevin
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenEn nog: alle C&B t-shirts zijn aan de man gebracht, die van Elio heb ik aan Kevin Beta meegegeven, die van Jasper heeft Casper mee
@ Peba: rond hoe laat was je er?Last edited by betaveloce; 25/06/2012, 12:12.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk BerichtenAlleen spijtig dat ik de stunt van de Taunus gemist heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten@ Peba: rond hoe laat was je er?
Zo ergens tussen 15.00 en 15.30. 'k Was op doortocht, want ik had eigenlijk de moed al opgegeven met dat weer, maar omdat ik dan toch vlakbij passeerde ben ik maar eens gaan kijken. Het weer was toen echter nog dicht bij het absolute dieptepunt.
In mijn opsomming nog wel een Opel Ascona B, een Mustang en nog wat andere Amerikaanders vergeten.
Het kraampje met modelletjes was wel leuk; een Appia GTE Zagato en een Appia Coupé Pinin Farina (toen nog niet aan mekaar geschreven) gescoord, plus nog een Cisitalia 202 en een Fulvia Sport.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichtenstunt van de taunus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenIn mijn opsomming nog wel een Opel Ascona B, een Mustang en nog wat andere Amerikaanders vergeten.
Naar het schijnt, heb ik gisteren avond horen vallen, waren er een 150 auto's komen opdagen in totaal. Het hondenweer in acht genomen nog een redelijk aantal, maar natuurlijk een dieptepunt tegenover de vorige drie edities, toen het altijd mooi weer was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenZo ergens tussen 15.00 en 15.30.
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenHet kraampje met modelletjes was wel leuk; een Appia GTE Zagato en een Appia Coupé Pinin Farina (toen nog niet aan mekaar geschreven) gescoord, plus nog een Cisitalia 202 en een Fulvia Sport.
De braadworsten waren ook nie slecht overigenssigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
Comment