Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wie heeft er nog eens goesting voor een Classic Summer Meet in Genk en dit VOLGENDE week woensdag 25/7 (dus niet morgen ) ???
Met een beetje chance moet ik er met de 924 geraken. Net mailke gestuurd naar garagist om alles in orde te stellen in de loop van volgende week. Laat ons hopen dat dat ten laatste woensdagvoormiddag kan dan :p
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Ze spreken nu al van 30 graden op woensdag in de Limburg
Tijd om een concreet lijstje aan te maken voor naar de Classic Summer Meet te gaan, komaan gasten, dit is nog eens een mooie gelegenheid voor een lang treintje te vormen!
Samenkomst aan parking afrit 26 Lummen E314 om *nog vast te leggen* uur:
Welk uur gaan we pakken dat voor iedereen haalbaar is?
Ik moet tot 6u werken, dan naar huis, auto gaan halen en dan vertrekken, dus laat. 'k ga morgen proberen om 1 of 2 uren vroeger te mogen stoppen.
Met mij moet je nog niet direct rekening houden.
Met mij hoeven jullie ook geen rekening te houden. Ik werk ook tot 18u net zoals mijn vriendin. Tegen 19u is die dan op mijn werk en dan is het nog 1u30 rijden ongeveer tot Genk. En dan ben ik al in overtreding want zal met oldie op het werk staan
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Met mij hoeven jullie ook geen rekening te houden. Ik werk ook tot 18u net zoals mijn vriendin. Tegen 19u is die dan op mijn werk en dan is het nog 1u30 rijden ongeveer tot Genk. En dan ben ik al in overtreding want zal met oldie op het werk staan
Stap gij eens in uw auto, en rijd tot bij de vriendin! Dan duurt dat geen uur tot zij bij u is.
Comment