Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
KB 15 maart 1968:
§4. 1° Voor de niet-periodieke keuring vermeld in paragraaf 1, 3°, moet het voertuig worden aangeboden met het voor dit voertuig laatst afgeleverd inschrijvingsbewijs en met ofwel de overeenkomstige nummerplaat, ofwel een handelaarsplaat en het bijhorende inschrijvingsbewijs.
Oldtimers vallen onder paragraaf 1,6°, dus is het bovenstaande niet van toepassing. Anders gezegd kan je voor keuring met het oog op de inschrijving onder 'O'-plaat je eigen plaat + inschrijvingsbewijs voorleggen.
Let wel: voor de keuring (en voor sommige verzekeraars) mag dat, maar als ze je onderweg tegen houden, kan je wel beboet worden voor het rondrijden met een nog niet ingeschreven auto.
Aangezien jullie nu al veel ervaring hebben in het kopen, verkopen en inschrijven van wagens op O plaat heb ik volgende vraag:
Indien ik een wagen zo kopen die op O plaat staat en ik koop hem zonder keuring voor verkoop. Kan ik dan die wagen aanbieden bij de keuring op de platen van de fiat(staat op daily platen)?
De nieuwe wagen zou ook op 0 platen blijven.
Ps: Ik stel deze vraag louter voor een vriend.
Dat kan ja. Weet wel niet of die op de plaat van de Fiat mag, als de nieuwe auto op een andere naam (je vriend) zal ingeschreven worden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Voor de geïnteresseerden. Deze week weer eens de Autoweek Classic & Youngtimers gekocht. En staan toch weer een heel aantal interessante en leuke artikels in.
oa een vergelijkingstest/beschrijf/meeting van een hoop oude gebakjes. Meerbepaald de allereerst geproduceerde hatchbacks. Fiat Ritmo, Austin Allegro, Opel Kadett C City, Simca 1100, ...
En ook een artikel over de BMW Quadro die Asso, en equivalent Audi...
oa een vergelijkingstest/beschrijf/meeting van een hoop oude gebakjes. Meerbepaald de allereerst geproduceerde hatchbacks. Fiat Ritmo, Austin Allegro, Opel Kadett C City, Simca 1100, ...
Opelfreak had die vorige zaterdag al in zijne auto liggen... pakt die morgen nog eens terug mee?!
Hij zaagt elke keer als ik hem zie of hoor om met Katrijn te gaan rijden.
En z'n madam wilt ook een kevertje.
Zo origineel mogelijk natuurlijk.
Toen een andere neef trouwde vorig jaar heb ik hen er ook in vervoerd. Die waren zo content!
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment