Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik niet in Mol ga doen alsof ik werk dan kan je altijd met mij meegaan.
Hoewel ik waarschijnlijk ook niet ga gaan wegens te veel verlaagd volk en 'een speciaal volkje'.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Zomermeeting is op een plein en aan een atheneum. Daar komt 600+ man op af.
Deze meet&greet is eigenlijk een afsluiter en is vééél 'intiemer'. Daar komt een man of 60 op af denk ik en gaat door op de parking van de Carrefour in Lier.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Wat is dat eigenlijk? Is dat die zomermeeting van in augustus maar dan in november??
Ik ben daar al 7 jaar lid, en wist nog niets van een meeting in november ...
De oude kern van die club waren allemaal toffe mensen, waar ik nooit problemen mee heb gehad, maar naar mijn mening zijn ze te snel willen groeien, en hebben ze te veel toe gelaten, ... de oorsprong en het goede idee van de enigste Lucht-en watergekoelde ORIGINELE VW club van België te zijn is helemaal gedaan, en kapot. Zéér spijtige zaak maar ja .
Nu iets anders... misschien is het nog wat vroeg... maar ik zou al eens willen peilen onder "de harde kern" wanneer we onze mid-winter meeting + rondrit bolleke pijl gaan organiseren Ja ik weet het, ik ben er vroeg bij, maar ik ben er dan ook al enkele dagen kei-hard mee bezig... omdat het toch wel wat voorbereidend werk vergt.
Ik had volgende zondagen in gedachte: 13 januari, 20 januari, 27 januari of 3 februari. Kijk dus nu al eens in de agenda, quote en vul het lijstje maar aan welke dagen de voorkeur hebben, en waarop jullie zeker en vast van de partij kunnen zijn.
Ik kan voorlopig geen datum geven ivm toekomstig werk.
WV., ik heb daar iets van gelezen toen ik Katrijn kocht. Ergens tussen de keuring en de inschrijving.
Ik ben daar toen een kijkje gaan nemen en eigenlijk alleen met Paul gebabbeld.
Vooral veel verlaagde golfjes en kevers.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Ik kan voorlopig geen datum geven ivm toekomstig werk.
WV., ik heb daar iets van gelezen toen ik Katrijn kocht. Ergens tussen de keuring en de inschrijving.
Ik ben daar toen een kijkje gaan nemen en eigenlijk alleen met Paul gebabbeld.
Vooral veel verlaagde golfjes en kevers.
schiet mij ineens te binnen dat ik daar vorig jaar met de 411 ook ben geweest, toen ook samen met Paul
Bla bla ... zo'n typische WV. family kar moet in de familie blijven ! , en daar zijn deze belachelijke biedingen niet voor nodig !
Dan moete dat doen dan!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
ik weet niet of ik bij de harde kern hoor, maar ik zal hier ook al maar op antwoorden. voorlopig weet ik wel niet of dit met de 5 is, is sinds vorige week in winterslaap en ik dacht die pas terug van stal te halen einde februari. Maar voor C&B kan misschien wel een uitzondering gemaakt worden zeker.
ik weet niet of ik bij de harde kern hoor, maar ik zal hier ook al maar op antwoorden. voorlopig weet ik wel niet of dit met de 5 is, is sinds vorige week in winterslaap en ik dacht die pas terug van stal te halen einde februari. Maar voor C&B kan misschien wel een uitzondering gemaakt worden zeker.
Harde kern is voor mij iemand die hier regelmatig komt posten en vooral iemand die regelmatig komt opdagen op een meeting, treffen, enz... ik denk dat jij als newbie van 2012 zeker en vast al tot de harde kern mag gerekend worden
Ik hoop ook dat er zo veel mogelijk oldtimers en / of classics zullen komen opdagen, maar voor de bollekepijl-rit mogen ook gewoon dailies meedoen, het eindpunt is overdekt, zo verzekeren we ons dat de meeting altijd zal kunnen plaats vinden en niet zal hoeve afgeblazen worden door het weer (wat nogal dikwijls kan gebeuren die periode) . Het is op de eerste plaats een meeting van het C&B en voor het C&B, maar ook anderen zullen zich mogen aanmelden voor de rit... ik wil er een meer "algemene meeting" van maken
Harde kern is voor mij iemand die hier regelmatig komt posten en vooral iemand die regelmatig komt opdagen op een meeting, treffen, enz... ik denk dat jij als newbie van 2012 zeker en vast al tot de harde kern mag gerekend worden
Ik hoop ook dat er zo veel mogelijk oldtimers en / of classics zullen komen opdagen, maar voor de bollekepijl-rit mogen ook gewoon dailies meedoen, het eindpunt is overdekt, zo verzekeren we ons dat de meeting altijd zal kunnen plaats vinden en niet zal hoeve afgeblazen worden door het weer (wat nogal dikwijls kan gebeuren die periode) . Het is op de eerste plaats een meeting van het C&B en voor het C&B, maar ook anderen zullen zich mogen aanmelden voor de rit... ik wil er een meer "algemene meeting" van maken
dus de personen die regelmatig naar de meets komen horen tot de kern
en als de datum bekent is zalk wel zien dat ik er tijd voor maak.
maar kans is groot dat het met de volvo zal zijn ipv de bmw
Comment