Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, hij heeft in de zomer drie maanden te koop gestaan voor een vp van 1750 (gekeurd) en daar is uiteindelijk maar 1 iemand op af gekomen... . Dus nu proberen we het maar voor een dumpingprijs ongekeurd zo mee te nemen
Dien dikke zever van talentenjachten heeft een triest hoogtepunt bereikt in Duitsland...
Op verschillende fora wordt er nu van een regelrechte schande gesproken en de Tv-zender in kwestie krijgt het hard te verduren nu...
Ik krijg de tranen in de ogen als ik het zie... Voor mij part mogen ze da lieke ook eens kloppen op die onnozelaars hun smoelen...
Erg he! da's trouwens ook een van de dingen die mij storen aan Top Gear (hoewel ik dat voor de rest een schitterend programma vind), hoeveel mooie klassiekers hebben die al niet om zeep geholpen...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Erg he! da's trouwens ook een van de dingen die mij storen aan Top Gear (hoewel ik dat voor de rest een schitterend programma vind), hoeveel mooie klassiekers hebben die al niet om zeep geholpen...
Ik hoop dat die auto zo rot was als kaas, anders is het idd een echte schande!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Jup, helemaal mee eens! Laat ik nu net een fan zijn van de Morris Marina...
Comment