Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opelfreak is destijds al die t-shirts gaan afhalen bij Dimi en deze laatste had toen gezegd dat de t-shirts duurder waren uitgevallen (1 of 2 euro per stuk) dus misschien ziet hij die 12 euro van u als pasmunt voor uit de kosten te komen.
Kom de 27ste januari gewoon naar Olen, dan zal de clubkas u die 12 euro wel terug geven, ok?
(over dat laatste in de volgende post meer)
dank u, is zeer vriendelijk, had liever een t-shirt gekregen.
Hulde voor m'n takeldienst trouwens. Gisterenavond erheen geweest, m'n auto was al weg M'n SD kaartje hadden ze er wel uitgehaald, dat was ik vergeten en daarvoor ging ik terug
Hulde voor m'n takeldienst trouwens. Gisterenavond erheen geweest, m'n auto was al weg M'n SD kaartje hadden ze er wel uitgehaald, dat was ik vergeten en daarvoor ging ik terug
Wss was dat 1 die dat wou rippen...maar eerlijk genoeg was om het terug te geven...
Ik heb vandaag alles nog eens uitgehaald om ze op de perfect droge en zoutloze binnenbaantjes hier enkele "anti-stilstand km's" te laten lopen. Besluit: alles leeft nog en ze gingen zelfs allemaal betrekkelijk goed in de gang!
Ik wil ze hier ook nog eens buitenhalen. Voor Katrijn kan zout me niet veel schelen, dat minder schuurwerk binnenkort.
De Derby krijg ik niet thuis zonder een zoutloze baan te passeren. Afwachten dus tot het warmer weer wordt of totdat het zout op is.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment