Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
    PieterV zal niet rap teveel rondjes rijden in Kallo met z'n Corsa. Geen geweldige auto. Wel m'n zevende firmawagen :')

Begin maart staat er voor mij een auto op het programma. Eerst nog wat maandlonen bijeenschrapen :p
    Corsa D of een voorhistorisch model?

Comment

• Corsa D
      Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
      Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Niet tevreden van?
        Zelf heb ik nu al een 70.000 km met een D en dat valt wel mee. Enkel vind ik die hard zitten en heb last van de rolgeluiden.
        Ik zou wel liegen moest ik ontkennen dat ik niet uitkijk naar einde contract

Comment

• Hij is traag, klein, maakt veel lawaai, zit niet goed, en hij heeft geen opties :p Tis m'n eerste firmahok zonder bluetooth, gelukkig is het maar tijdelijk, een maand of drie maximum.

Comment

Hij is traag, klein, maakt veel lawaai, zit niet goed, en hij heeft geen opties :p Tis m'n eerste firmahok zonder bluetooth, gelukkig is het maar tijdelijk, een maand of drie maximum.
            ah oke, mijne heeft alle opties. En traag heeft te maken met de motorisatie. Maar om hem klein te noemen. Die polo was toch nog een pak kleiner. De corsa heeft deftige ruimte toch vanvoor.

Comment

• De Fiesta was een stuk groter De Polo heb ik niet lang gehad, nog geen twee weken.

Comment

De Fiesta was een stuk groter De Polo heb ik niet lang gehad, nog geen twee weken.
                En dat komt dan van een 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                  En dat komt dan van een 126

De 126 konde serieus op stapelen

Comment

• zeg heb jij nog ergens stoelen staan voor in een 126?
                    er zit daar zo een klepje/hendeltje op die verhindert dat de stoelen naarvoor klappen bij het rijden.
                    I need that, dat ontbreekt namelijk in de 850. Dat heeft er nooit opgezeten.

Comment

• Helaas, de voorstoelen die je ziet op de foto heb ik verkocht. Ik kan wel zo'n klepje meebrengen uit Polen?
                      Spoiler: begin maart ga ik op jacht naar een auto, dan kan het.

Comment

Helaas, de voorstoelen die je ziet op de foto heb ik verkocht. Ik kan wel zo'n klepje meebrengen uit Polen?
                        Spoiler: begin maart ga ik op jacht naar een auto, dan kan het.
                        Dat zou leuk zijn. Normaal gezien zit dat hendeltje op het kantelbare onderstel van de voorstoelen.
                        Maart is goed

Comment

• Ik ken het hendeltje. Je denkt dat dit hetzelfde is bij een 126 als bij de 850?

Comment

Ik ken het hendeltje. Je denkt dat dit hetzelfde is bij een 126 als bij de 850?
                            Ik heb de plaatjes zitten waar het hendeltje achter haakt. Maar geen hendeltje.
                            Dus ik kan dan met dat hendeltje iets fabriceren zodat de 850 iets veiliger is.

Comment

• IK breng wel zo'n hendeltje mee, kan niet veel meer dan een euro kosten ;p

Comment

• Ideaal, mijn passagiers stellen het op prijs

Comment

zeg heb jij nog ergens stoelen staan voor in een 126?
                                  er zit daar zo een klepje/hendeltje op die verhindert dat de stoelen naarvoor klappen bij het rijden.
                                  I need that, dat ontbreekt namelijk in de 850. Dat heeft er nooit opgezeten.
                                  Ik heb ook nog een complete 126 stoel

Comment

• Met zo een hendeltje?

Comment

• Weer zo'n vw van '80 met amper kilometers
                                      http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-70200978.htm#
                                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                      1990 Volvo 344
                                      1991 Mercedes W124 230CE
                                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                      1980 Volkswagen Derby CLS
                                      1990 Mercedes W124 230CE
                                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Met zo een hendeltje?
                                        Uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                          Weer zo'n vw van '80 met amper kilometers
                                          http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-70200978.htm#
                                          Deze vind ik persoon meer die 3000 euro waard dan die van enkele dagen geleden !

Comment

Working...
                                          X