Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit is de in Antwerpen "geassembleerde" versie (al waren de auto's altijd grotendeels afgewerkt bij aankomst in Antwerpen) van de Moskvitch 21401, de licht gemoderniseerde versie van de Moskvitch 412 uit 1968. Mijn vader heeft nog zo'n Moskvitch 412 gehad, waarvan ik mij nog vooral de extreem stijve skai op de zetels herinner, en de langwerpige snelheidsmeter, die mij als kleine pagadder altijd enorm fascineerde
Wekelijks laten we de boeiende collectie zien van een...
De 2de video van de verzamelaar Na de Opel collectie van Suselbeek, de Renaults die ook in de AMK stonden... Moet geweldig zijn om zo'n lief te vinden Elk weekend stad en land afschuimen naar wagens...
En wie goed kijkt, ziet dat er ook iets in voorkomt dat niet van Renault is, maar iets waar ik gek van ben... Rara, wie ziet het??? (Het is niet persé een volledige auto...)
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Maar zou dan eerder voor die eerste gaan (minder of geen roest)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Bij mij in de buurt rijdt er ook nog 1 rond, een goudkleurige. M'n moeder zag hem vaak. Er reed een oud pee'ke mee maar laatste keer dat ik hem zag, was het een meisje/vrouw die ermee reed, en euro plaat, dus wss verkocht (of doorgegeven in familie).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment