Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Autoweek is al meer dan 20 jaar goed bezig Ik koop het al sedert '93 elke week en heb alle edities sinds toen netjes bijgehouden... Is altijd mijn all-time favorit blad geweest, omdat ze minstens evenveel aandacht aan 2dehandsjes geven, als aan nieuwe wagens....
ze gaan ook starten met een vlaamse versie ... ga jij deze dan kopen ipv de nederlandse verder te kopen ?
Nee, verkoper ging normaal mij als eerste bellen. Maar zelf nog niet terug gebeld sinds het weekend omdat ik een beetje aan het twijfelen ben of ik hem wel moet kopen, maar aan de andere kant, 't is een uni rode mopfl 0 break en hoe vaak kom je dat tegen.
En dat is de reden waarom je moet bellen.
Rood, bordeaux en groen zijn de kleuren voor op een 124.
Net gebeld. De verkoper heeft nog altijd niets gehoord van de eigenaar. Hij had gezegd dat hij de auto tot bij hem moest brengen zodat hij hem kon verkopen maar dat heeft hij dus nog steeds niet gedaan. De verkoper is het beu om de hele tijd achter de eigenaar z'n gat te lopen dus gaat hij het zoekertje offline halen. Helaas heeft hij ook geen tel. nr van de eigenaar.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Kent iemand het programma Car SOS op National Geographic? Leuk programma waar ze oude roestbakken weer restaureren.
Daarnet was het van een gezien waar elk gezinslid een Ford Anglia had, in eigen stijl (cabrio, pick-up, gewone)
Een auto van holland invoeren is nu toch ook weer niet dé klus?!
ene van voor 1968 is zelfs heel simpel... mits je over alle papieren beschikt natuurlijk, en je de verkoper niet 2 keer moet contacteren voor nog ontbrekende documenten...
Een auto van holland invoeren is nu toch ook weer niet dé klus?!
Mss niet maar het is wel extra gedoe + heb weinig vertrouwen in Hollandse karren (vooral de befaamde 'belastingsvrije' van voor '87 dan).
Je ziet tegenwoordig enorm veel Hollandse advertenties op BE sites. Dan staat er meestal bij 'wagen staat in Breda' of een andere Hollandse stad/gemeente.
Ik heb weer zin in een oldie. Een echte oldie dan. Is typisch naar aanleiding van de C&B meeting. Maar ik zal me maar koest houden.
Mijn Jetta was ook een echte oldie. Had die kar beter bijgehouden. Maarja... Er staan wel weinig Jetta Mk1's te koop tegenwoordig. En van Polo'tjes van voor '90 is het ook erg verminderd. Misschien in de toekomst terug een Jetta, mss een Jetta 2 type 1. Maar zal moeilijk worden als er eerst nog een 124 bij moet ook.
Ian, waar is't topic van uwe 123? Had dat graag eens opnieuw gelezen.
Heb ik dacht ik laten verwijderen.
Zonde.
Plaats dan, als eerbetoon hier terug wat foto's ervan?
Allez, omdat gij het zijt. Heb toch nog een beetje een wrange nasmaak van die kar (ondanks de zalige looks). Mss heb ik hem iets te snel laten gaan ook. Maar anderzijds had ik ook geen zin in een bodemloze geld- en zorgenput.
Comment