Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nog iets, niemand interesse in een Opel Ascona A of een Skoda Rapid ? Beiden aan een leuke prijs. De Rapid staat al jaren stil en vergt werk, maar de Ascona is redelijk snel in orde te krijgen, zeker op O. Mettertijd is er wel wat laswerk aan de krikpunten. Verder is hij qua staat zoals mijne Marcel. Motor is een 1.2S en slaat momenteel niet aan, maar ik verdenk de ontsteking of het naftpompje. Staat 3 jaar stil...
Daar zijn foto's van, van die Ascona. Laatste foto met de eigenaar op, kan je niet verkeerd zitten als je dit ziet
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Die die BlueSkyraider postte, of is dat geen Rover?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Die die BlueSkyraider postte, of is dat geen Rover?
Seg Ian, ben jij eigenlijk nog op zoek naar een W124 of een 240?
Ik heb gisteren een hele mooie Volvo 240 break zien staan bij een locale kleine Volvo-garagist! Het is een witte 2.4 diesel van bj 1990. Niet oud genoeg, ik hoor u al komen, maar het is een lichte vracht dus dat is wel goedkoop te rijden!
Prijs is 2500 euro. Ziet er heel erg proper uit. Km-stand 250.000 daar ergens rond.
Comment