Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wijziging oldtimer statuut naar 30 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• demuynck heeft alle modellen liggen, maar dat vraag je niet

Bij Mercedes afbraak Demuynck kunt u terecht voor Mercedes occasies regio Gent en voor diverse wisselstukken. Contacteer ons meteen voor meer info!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denewprof Bekijk Berichten
      Weet iemand hier een adres om een oldtimer-autoradio Becker Mexico radio/cd-speler van 1987 die bestaat uit 3 delen te laten nakijken omdat er helemaal geen geluid meer uitkomt ... :-(
      Ik had vroeger een adres in Antwerpen, de firma Radelco maar daar is niets meer van terug te vinden.
      Ik heb hetzelfde probleem, auto gaat maandag binnen, eens kijken of ze het daar kunnen oplossen of wat ze erover te vertellen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Italië zal, net zoals België, zijn wetgeving moeten aanpassen conform de Europese richtlijnen.
        moet just nix van europa, je kunt een aantal aanbevelingen naast u neerleggen als land

probleem met europa is dat ons politiekers ons dat wijsmaken bij onpopulaire dingen erdoor te drukken...ja, maar : dat moet van europa
        be-politiekers zijn net als de nl-collegas snel graag het beste jongetje in de klas omdat ze graag een graai-postje bemachtigen bij de kliek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
          Ik heb hetzelfde probleem, auto gaat maandag binnen, eens kijken of ze het daar kunnen oplossen of wat ze erover te vertellen hebben.
          Bedankt al ! ;-)
          Uit respect voor de beheerder van dé site, hier géén perso-foto's ...

Mijn recentst gespotte Europese plaat =
          2-EFT-538 op 05/10/2023 en dit op een MAN camionette te Kobbegem met als id: 27/09/2023

Mijn laatst gespotte Europese plaat met een 1 =
          1-YXY-493 op een Renault te Haaltert op 27/02/2021

Mijn laatst gespotte oude Belgische plaat =
          073-CFC op een Audi A1 te Dendermonde op 09/12/2015

www.vanityplates.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            moet just nix van europa, je kunt een aantal aanbevelingen naast u neerleggen als land
            inderdaad, en dan een boete krijgen...
            wordt ten laatste 1/1/18 van kracht (vele landen nu al 30j.)

en staat trouwens volledig los van de fiscaliteit voor oldtimers
            blijft een nationale bevoegdheid
            in BE zelfs gewestelijk met alle gevolgen vandien dat het nu een complete soep is hier
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
              ja want die stellen hun prioriteiten wel correct en zijn dus met veel belangrijkere dingen bezig ;-)
              Maar eengewone auto is daar belachelijk duur pk taxen. Boven de 100pk iets van €16 erbij per pk.
              Waarom denk je dat er daar geen veyrons rondbollen?
              Polo 6n 1.4

Comment

Bedankt al ! ;-)
                Radio is al gemaakt, ik zal de woensdag wanneer die waarschijnlijk klaar gaat zijn, vragen wat het was, maar het moet een kleinigheid zijn dat makkelijk te herstellen is. Voor de andere herstelling waar die eigenlijk voor binnen is, ben ik opgebeld heb ik ook al netjes een prijs gehad, van dit is er niets gezegd alleen dat de radio al terug werkt, dus veel zal het dan nooit zijn. Hij staat bij Deckx in Deurne, die kunnen dat in elk geval oplossen.

Comment

Bedankt al ! ;-)
                  In de middenconsole is er een faderknop om het geluid te regelen voor en achter, bij mij was de bedrading onder die knop blijkbaar losgeraakt met als resultaat niets meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                    Maar eengewone auto is daar belachelijk duur pk taxen. Boven de 100pk iets van €16 erbij per pk.
                    Waarom denk je dat er daar geen veyrons rondbollen?
                    Wie een veyron kan betalen gaat niet inzitten over dat beetje geld....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                      Wie een veyron kan betalen gaat niet inzitten over dat beetje geld....
                      Wie een veyron kan betalen zal wel zorgen dat die op buiten landse platen komt.
                      Polo 6n 1.4

Comment

• Die woont waarschijnlijk in Monaco en vermoedelijk niet om de autobelastingen te ontlopen

Comment

• Ik heb gehoord dat mensen dure wagens zoals een nieuwe mustang met V8 op cng laten leggen om geen wegenbelasting en belasting op inschrijving te moeten betalen.
                          En dan na de keuring en zo de cng gewoon uitschakelen en verder op benzine rijden.
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Cng ging beperkt worden op pk's heb ik gehoord
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Weet iemand hier een adres om een oldtimer-autoradio Becker Mexico radio/cd-speler van 1987 die bestaat uit 3 delen te laten nakijken omdat er helemaal geen geluid meer uitkomt ... :-(
                              Ik had vroeger een adres in Antwerpen, de firma Radelco maar daar is niets meer van terug te vinden.
                              Weet hier iemand waar ik eventueel aan een technisch schema zou kunnen geraken voor de radio/cd-speler Becker Mexico BE0865 ?

2-EFT-538 op 05/10/2023 en dit op een MAN camionette te Kobbegem met als id: 27/09/2023

www.vanityplates.be

Comment

• ge zou eens kunnen proberen deze mannen een mailtje te sturen ?

Comment

• Normaliter gaat G.H. Vermeulen je wel kunnen helpen : http://www.vermeulens.nl/autoradio/contact.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                    Normaliter gaat G.H. Vermeulen je wel kunnen helpen : http://www.vermeulens.nl/autoradio/contact.htm
                                    Hiernaar reeds een mail gedaan ...
                                    Ik wacht nog op antwoord.
                                    Toch bedankt !

www.vanityplates.be

Comment

probleem met europa is dat ons politiekers ons dat wijsmaken bij onpopulaire dingen erdoor te drukken...ja, maar : dat moet van europa
                                      be-politiekers zijn net als de nl-collegas snel graag het beste jongetje in de klas omdat ze graag een graai-postje bemachtigen bij de kliek
                                      Off-topic, maar gelukkig dat Europa er is als stok achter de deur of ons begrotingstekort was 7%.
                                      Ooit gaan we die staatsschuld moeten terugbetalen, maar jammer genoeg reikt het tijdsbesef van de meeste politici maar tot de volgende verkiezing.
                                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

ge zou eens kunnen proberen deze mannen een mailtje te sturen ?

http://beckerautosound.com/

Done, thanks !!

www.vanityplates.be

Comment

• iemand ervaring met GPS tracker voor je oldtimer? Lijkt me nog altijd de beste anti-diefstal oplossing.
                                          Is hier misschien een apart topic over?
                                          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

Working...
                                          X