Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wijziging oldtimer statuut naar 30 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Naar de winkel gaan mag ook nog niet zeker?
    Ik zie enkel woon-werk of naar school staan. Al de rest zou blijkbaar mogen.
    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
    1990 Volvo 344
    1991 Mercedes W124 230CE
    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
    1980 Volkswagen Derby CLS
    1990 Mercedes W124 230CE
    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
      Ik zie enkel woon-werk of naar school staan. Al de rest zou blijkbaar mogen.

Moogt ge boodschappen doen met een oldie?
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ik zie mogelijkheden. Véééééél mogelijkheden
        Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
        Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
          Zalig nieuws! Er is eindelijk een update.

Het statuut gaat dus door, maar zonder de keuring, als dat niet zalig is.
          daar gaat mijn motivatie om de olielek van de HPE te herstellen om door de gewone keuring te raken
          sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Allright, mss zet ik de fiat dan ook op een O plaat.
            Dan kan er veel meer

Comment

• ja, nu wordt de weg wel volledig open gezet voor het misbruik....

ze zijn nogthans 12dagen te vroeg voor dit nieuws

Comment

• NU kan hij gebruikt worden als hobbywagen en niet voor iets anders
                beter kan niet,kzal ook nog moeten omvormen van normale naar o-plaat.

Comment

• Topnieuws! Wathelet is mss zelf een oldtimerfreak
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Ik las hier ergens op het forum een vraag met betrekking tot winkelen met een o-plaat.
                    Op de volgende site staat dat het momenteel niet mag met een o-plaat

Dus afwachten wat het nieuwe statuut hierop word.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Whiteman Bekijk Berichten
                      Ik las hier ergens op het forum een vraag met betrekking tot winkelen met een o-plaat.
                      Op de volgende site staat dat het momenteel niet mag met een o-plaat

Dus afwachten wat het nieuwe statuut hierop word.
                      Momenteel mag het inderdaad niet, maar met wat we al gezien en gehoord hebben ivm de volgende regeling zou het wel mogen vanaf 1 juni, wanneer de nieuwe wetgeving van kracht gaat.
                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
                      1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                      1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Het aanwenden van de oldtimer zal nog steeds niet mogen voor commercieel gebruik, dus gaan winkelen voor eigen gebruik met je oldtimer, zal wel mogen.
                        Allee, tzal dan toch een mooie zomer worden!!

Comment

• Wat ik één van de tofste dingen vind aan de nieuwe regeling is dat je gewoon op reis zult kunnen gaan.
                          Gewoon eens een weekendje Ardennen zonder je zorgen te maken ofzo.

Ivm die rotte appels, ik heb de indruk dat het nog redelijk goed meevalt, zoveel wrakken heb ik nog niet zien rondrijden.
                          Mijn mini is bv technisch wel in orde, remmen, banden, verlichting enzo zijn in goeie degelijke staat, koetswerk is minder maar dat heeft niets van doen met veiligheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                            Wat ik één van de tofste dingen vind aan de nieuwe regeling is dat je gewoon op reis zult kunnen gaan.
                            Gewoon eens een weekendje Ardennen zonder je zorgen te maken ofzo.

Ivm die rotte appels, ik heb de indruk dat het nog redelijk goed meevalt, zoveel wrakken heb ik nog niet zien rondrijden.
                            Mijn mini is bv technisch wel in orde, remmen, banden, verlichting enzo zijn in goeie degelijke staat, koetswerk is minder maar dat heeft niets van doen met veiligheid.
                            Dat op reis gaan zat ik ook al te bedenken.
                            Ik heb hier ook nog een 'nieuwe' oldtimer staan. Ik ben toch aan twijfelen om daar iets mee te gaan doen!

Comment

• Nog eens de vraag.
                              Als ik een Duitse wagen heb van 25 jaar,kan ik die dan dadelijk inschrijven als oldtimer of hoe zit dat juist in elkaar?
                              http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• waarom wil je die inshrijven als oldtimer in de eerste plaats ?

Comment

• Ja dat kan, langs de douane, verzekering verwittigen en met platen van je daily als oldtimer gaan keuren.

vervolgens kan je rustig je gelijkvormigheidsattest regelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                    waarom wil je die inshrijven als oldtimer in de eerste plaats ?
                                    voor minder belasting te betalen?of zie ik iets over het hoofd?
                                    http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Voor elke wagen vanaf 25 jaar betaal je bij inschrijving 40 euro BIV en 33 euro rijtax.
                                      Het maakt niet uit of je hem inschrijft als normaal voertuig of als oldtimer.
                                      Als je hem als normaal dagelijks voertuig inschrijft dan betaal je uiteraard wel meer verzekering.

1990 Volvo 344
                                      1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                                      1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door citrofenwick Bekijk Berichten
                                        Dat op reis gaan zat ik ook al te bedenken.
                                        Wel tof inderdaad, ik neem dat oldtimers niet naar het buitenland op reis mogen, of zou dat wel kunnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                          Wel tof inderdaad, ik neem dat oldtimers niet naar het buitenland op reis mogen, of zou dat wel kunnen?
                                          Normaalgezien wel.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X