Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en oldtimers die zonder O plaat rijden en nog geen 30 jaar zijn ?
Die zullen dat volgens mij maar worden vanaf 30 hoor.
Enkel voor de mensen die nu een oldtimer hebben die minder dan 30 is zie ik misschien nog een aanpassing gebeuren
maar voor auto's die dagelijks ingeschreven zijn en minder dan 30 jaar zijn maar oude dan 25 zal je gewoon even veel
taks mogen betalen?
Die zullen dat volgens mij maar worden vanaf 30 hoor.
Enkel voor de mensen die nu een oldtimer hebben die minder dan 30 is zie ik misschien nog een aanpassing gebeuren
maar voor auto's die dagelijks ingeschreven zijn en minder dan 30 jaar zijn maar oude dan 25 zal je gewoon even veel
taks mogen betalen?
Het zou me verwonderen dat ze het voor alle auto's gaan doen, ik denk ALS ze al een overgangs
maatregel gaan uitvinden, dat het enkel zal zijn voor auto's die reeds op O plaat staan.
Die zullen dat volgens mij maar worden vanaf 30 hoor.
Enkel voor de mensen die nu een oldtimer hebben die minder dan 30 is zie ik misschien nog een aanpassing gebeuren
maar voor auto's die dagelijks ingeschreven zijn en minder dan 30 jaar zijn maar oude dan 25 zal je gewoon even veel
taks mogen betalen?
Dat zou wel eens kunnen gaan kloppen. Mijn verzekeraar zei ook zoiets. Ik denk dat ik mijn Mercedes W124 turbodiesel al maar op O-platen ga zetten voor het te laat is. Die wordt toch nooit voor woon-werk verkeer gebruikt.
Als je je wagen op o-plaat kan zetten zou ik niet twijfelen. Beter nu dan dat het misschien te laat kan zijn. Misschien komen er weer nieuwe nummerplaten
Als je je wagen op o-plaat kan zetten zou ik niet twijfelen. Beter nu dan dat het misschien te laat kan zijn. Misschien komen er weer nieuwe nummerplaten
met een O plaat mag geen woon-werk verkeer gebeuren
Zou het verstandiger zijn om mijn 635csi op O platen te zetten? Of kan ik hem als oldtimer blijven gebruiken met de gewone platen??
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Ja dat vraag ik mij ook af maar dat antwoord zullen we pas krijgen als de wet er is.
Of auto's van + 30 jaar die op gewone platen staan ook de lage tax behouden of dat die ook hogere tax krijgen.
En dat een O plaat nodig is voor de lagere tax te hebben???
Ik vermoed dat er niks zal veranderen voor de wagens die reeds ingeschreven zijn. Zal afwachten worden op de nieuwe wet
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Die zullen dat volgens mij maar worden vanaf 30 hoor.
Enkel voor de mensen die nu een oldtimer hebben die minder dan 30 is zie ik misschien nog een aanpassing gebeuren
maar voor auto's die dagelijks ingeschreven zijn en minder dan 30 jaar zijn maar oude dan 25 zal je gewoon even veel
taks mogen betalen?
Zou toch totaal oneerlijk zijn?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Overgangsjaar zou slechts 1 jaar bedragen,dus veel eigenaars zijn gezien. Mijnwagen Zou volgend jaar oldtimer worden,ik kan dus weer 6 jaar taks gaanbetalen! En tegen dan, gegarandeerd dat ze het op 40jaar gaan brengen.......
ben ik nu ook benieuwd naar.
zou het maar erg vinden als een auto op Oplaat belastingsvrij en oldtimer zou blijven, terwijl eenzelfde model die daily stond ineens gestraft wordt en de volle pot mag betalen.
als ze daadwerkelijk zouden doen, dan is een golfke van 1989 op daily plaat (29jaar in 2018 ) ineens geen oldtimer meer en mag belasting betalen, en een andere golf uit 1993 die al op Oplaat stond (25jaar in 2018 ) zomaar oldtimer en belastingsvrij blijft.
ze gaan ergens een lijn moeten trekken en zeggen: alle autos voor 1992 zijn oldtimer (al diegenen die al 25jaar zijn op moment ze de wet uitvoeren). en de volgende generatie zal pas oldtimer worden vanaf ze 30halen. dan zit je met een overgangsperiode van 5jaar.
nog steeds jammer voor diegenen van 1993.
in NL is het veel ergern, daar was ineens alles voor 1987 nog oldtimer en alle autos erna nooit meer
Ja, dus?
Het gehele milieugedoe omtrent euronormen is ook niet eerlijk he. Plots mogen oude auto's ook geen stad meer in. Dit kan je zelfs een beetje als een verlengde daarvan zien?
De tijd dat het goed en voordelig was om dagelijks met een oude auto te rijden is volgens mij stillekesaan gepasseerd...
Comment