Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wijziging oldtimer statuut naar 30 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door denewprof Bekijk BerichtenWeet iemand hier een adres om een oldtimer-autoradio Becker Mexico radio/cd-speler van 1987 die bestaat uit 3 delen te laten nakijken omdat er helemaal geen geluid meer uitkomt ... :-(
Ik had vroeger een adres in Antwerpen, de firma Radelco maar daar is niets meer van terug te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenItalië zal, net zoals België, zijn wetgeving moeten aanpassen conform de Europese richtlijnen.
probleem met europa is dat ons politiekers ons dat wijsmaken bij onpopulaire dingen erdoor te drukken...ja, maar : dat moet van europa
be-politiekers zijn net als de nl-collegas snel graag het beste jongetje in de klas omdat ze graag een graai-postje bemachtigen bij de kliek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenIk heb hetzelfde probleem, auto gaat maandag binnen, eens kijken of ze het daar kunnen oplossen of wat ze erover te vertellen hebben.Uit respect voor de beheerder van dé site, hier géén perso-foto's ...
Mijn recentst gespotte Europese plaat =
2-EFT-538 op 05/10/2023 en dit op een MAN camionette te Kobbegem met als id: 27/09/2023
Mijn laatst gespotte Europese plaat met een 1 =
1-YXY-493 op een Renault te Haaltert op 27/02/2021
Mijn laatst gespotte oude Belgische plaat =
073-CFC op een Audi A1 te Dendermonde op 09/12/2015
www.vanityplates.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmoet just nix van europa, je kunt een aantal aanbevelingen naast u neerleggen als land
wordt ten laatste 1/1/18 van kracht (vele landen nu al 30j.)
en staat trouwens volledig los van de fiscaliteit voor oldtimers
blijft een nationale bevoegdheid
in BE zelfs gewestelijk met alle gevolgen vandien dat het nu een complete soep is hierMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichtenja want die stellen hun prioriteiten wel correct en zijn dus met veel belangrijkere dingen bezig ;-)
Waarom denk je dat er daar geen veyrons rondbollen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denewprof Bekijk BerichtenBedankt al ! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denewprof Bekijk BerichtenBedankt al ! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenMaar eengewone auto is daar belachelijk duur pk taxen. Boven de 100pk iets van €16 erbij per pk.
Waarom denk je dat er daar geen veyrons rondbollen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenWie een veyron kan betalen gaat niet inzitten over dat beetje geld....
Comment
-
Ik heb gehoord dat mensen dure wagens zoals een nieuwe mustang met V8 op cng laten leggen om geen wegenbelasting en belasting op inschrijving te moeten betalen.
En dan na de keuring en zo de cng gewoon uitschakelen en verder op benzine rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denewprof Bekijk BerichtenWeet iemand hier een adres om een oldtimer-autoradio Becker Mexico radio/cd-speler van 1987 die bestaat uit 3 delen te laten nakijken omdat er helemaal geen geluid meer uitkomt ... :-(
Ik had vroeger een adres in Antwerpen, de firma Radelco maar daar is niets meer van terug te vinden.Uit respect voor de beheerder van dé site, hier géén perso-foto's ...
2-EFT-538 op 05/10/2023 en dit op een MAN camionette te Kobbegem met als id: 27/09/2023
www.vanityplates.be
Comment
-
ge zou eens kunnen proberen deze mannen een mailtje te sturen ?
Comment
-
Normaliter gaat G.H. Vermeulen je wel kunnen helpen : http://www.vermeulens.nl/autoradio/contact.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenNormaliter gaat G.H. Vermeulen je wel kunnen helpen : http://www.vermeulens.nl/autoradio/contact.htm
Ik wacht nog op antwoord.
Toch bedankt !Uit respect voor de beheerder van dé site, hier géén perso-foto's ...
www.vanityplates.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmoet just nix van europa, je kunt een aantal aanbevelingen naast u neerleggen als land
probleem met europa is dat ons politiekers ons dat wijsmaken bij onpopulaire dingen erdoor te drukken...ja, maar : dat moet van europa
be-politiekers zijn net als de nl-collegas snel graag het beste jongetje in de klas omdat ze graag een graai-postje bemachtigen bij de kliek
Ooit gaan we die staatsschuld moeten terugbetalen, maar jammer genoeg reikt het tijdsbesef van de meeste politici maar tot de volgende verkiezing.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Done, thanks !!Uit respect voor de beheerder van dé site, hier géén perso-foto's ...
www.vanityplates.be
Comment
-
iemand ervaring met GPS tracker voor je oldtimer? Lijkt me nog altijd de beste anti-diefstal oplossing.
Is hier misschien een apart topic over?1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
Comment