Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oostblok oldies

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eentje kopen?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die laatste komt uit een russische top gear challenge

Comment

• Staat in Szczecin te verloederen.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• misschien een idee voor die jonge gasten die niet geïnteresseerd zijn in een jonge eerste wagen en zelf ook nog wat willen sleutelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

misschien een idee voor die jonge gasten die niet geïnteresseerd zijn in een jonge eerste wagen en zelf ook nog wat willen sleutelen
              Ben zelf al even aan het zoeken achter zon nog betaalbaar. Hier in BE niks af en toe in NL maar altijd op de verkeerde moment

Comment

• Wijle weten ne betaalbare staan

Comment

• sterke wagens: op die eerste foto is het precies of die boom op de bumper groeit
                  toch geen photoshop zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                    sterke wagens: op die eerste foto is het precies of die boom op de bumper groeit
                    toch geen photoshop zeker
                    Nope, ik was erbij . Hier nog wat foto's

Benzine
                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                    Diesel
                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• 't Is dan nog een break.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Gezien de bovenstaande posts, mijn Oostblok oldie:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D.3 Bekijk Berichten
                          Gezien de bovenstaande posts, mijn Oostblok oldie:
                          Prachtig !

meer specs aub (of een eigen topic) ;-)

Comment

• mooi !
                            heb je die al lang ?

Comment

• Die ziet er goed uit verdorie, congrats!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Prachtig !

meer specs aub (of een eigen topic) ;-)
                                Is een lada 1200 (VAZ 2101)van '86, amper 32.000 km en buiten enkele kleine beschadigingen ( waarschijnlijk van op parkings ed.) in mooie staat. Ook de bodem is in onberispelijke staat, wat niet evident is gezien ze enorm rap roesten indien ze niet gesoigneerd worden.
                                Productie werd gestart in 1970 en werd bij ons in België verkocht tot ongeveer eind jaren '80. De nieuwprijs wat toen ongeveer, omgerekend in euro, 2100 tot 3700 euro.
                                Dus als je een mooie zoekt mag je er dus van uitgaan dat je nu meer zal betalen dan ze toen nieuw kosten.
                                Heb er ongeveer 7 jaar over gedaan om ééntje te vinden in bijna nieuwstaat en heb hem nu een klein jaar.
                                Ik wou een oldtimer die in goeie staat was en vrij uniek (in onze streken kom je bijna niet tegen op oldtimermeetings) en die toch nog sympathiek oogt. En met deze heb ik veel bekijks, en al zeker van Oost -Europeanen

Voor degene die er nog eentje zoeken: uiteindelijk werden er van de lada 2101 alleen al meer dan 5 miljoen exemplaren gebouwd, in onder andere wat toen, en nu nog steeds de grootste autofabriek ter wereld is met 300km aan productielijnen.
                                Last edited by ; 04/08/2015, 22:40.

Comment

• Schitterende 1200 !!!!
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Comment

• Het vervoer van een Poolse tuinman in de 60/70's,

Comment

• Syrena, ik heb op mijn bureau een onderleggerte met een Syrena op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                                          Syrena, ik heb op mijn bureau een onderleggerte met een Syrena op
                                          Nice! Syrena en Warsawa, een stukje geschiedenis hier in Polen,

https://nl.wikipedia.org/wiki/Syrena_(automerk)

Comment

Working...
                                          X