Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oostblok oldies
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenis dat uw trabant dat daar aan het pleintje staat dan? iets verder als de fiat 500, en dikwijls vergezeld van een jetta?
kom daar wekelijks voorbij als ik naar ons clublokaal iets verder ga
Jetta van men buurman is intussen weg.
Clublokaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gvhoey Bekijk BerichtenDas inderdaad de mijne, fiat is van men buurman. Staan nu op stock.
Jetta van men buurman is intussen weg.
Clublokaal?
iedere vrijdagavond zijn we daar aan het racen op een autobaan met wagens schaal 1:32
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk BerichtenWij zitten op appelweg 94 C, vroeger cdfabriek met onze club, slotracers leuven.
iedere vrijdagavond zijn we daar aan het racen op een autobaan met wagens schaal 1:32
https://www.facebook.com/groups/118699798167513/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEn deze staat ook te verloederen en al lang stil blijkbaar aan de banden te zien, zonde!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNu 2 jaar later staat' m nog op dezelfde plaats met nog minder lucht in de bandenSmilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenToch wel een beetje opgeschoven in z'n vak, blijkbaar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ola, in Oekraïne momenteel? Nice! Kan ik mij voorstellen dat je ze daar nog veel ziet. Daar wil ik ook nog eens naartoe, niet naar het oosten uiteraardEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKremenchug. Nice is niet meteen de goede uitdrukkingEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenKnappe pics, dat was nog eens grensbewaking
Comment
Comment