Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oudere wagen als daily

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Ik wist dat ik zo'n reactie ging krijgen.
    Nuja, ik kan er ook niet mee rijden, geen rijbewijs enzo.
    Gij heb een e30 die niet rijdt én ondertussen nog een t3 ook.
    Mijn E30 rijdt wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
    Als je een klassieker zoekt, zou ik toch voor ietwat specialer gaan, dat ook wat uitstraalt.
    Zoals de Peugeot 605 in het onderstaande zoekertje. Zo 2 kom je niet tegen in België. De prijs is misschien wat aan de hogere kant, maar je hebt wel garantie en slechts 1 vorige eigenaar
    http://nl.autoscout24.be/Details.asp...291685&asrc=fa
    Ik vind persoonlijk dat dat niet echt veel uitstraalt. Lijkt voor mij en wellicht vele anderen op een gewone 406.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
      Ik wist dat ik zo'n reactie ging krijgen.
      Nuja, ik kan er ook niet mee rijden, geen rijbewijs enzo.
      Gij heb een e30 die niet rijdt én ondertussen nog een t3 ook.
      Das al helemaal niet lief ! Stoute kleuter !
      Benzine
      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
      Diesel
      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
        Das al helemaal niet lief ! Stoute kleuter !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          trust me, 5 deuren = no good.
          Als je ooit zo af en toe een wagen gebruikt voor nuttige verplaatsingen, zoals eens naar de GB gaan, dan is een 5deurs echt wel een aanrader. Heb je maar 3 deuren, dan zijn de portieren een stuk groter. In een GB parkeer plaats zorgt dat ervoor dat je vaak gewoon niet uit je wagen kan.
          In den tijd met de megane CC zéér vaak op zitten vloeken. Alleen daarvoor komt er bij mij nooit een 3deurs in huis. Azo onpraktisch dat dat is!
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

ik ga op en af van mijn kot naar mijn ouders en vaak is de koffer te klein. mijn achterbank wordt vaak bezet.
            ooit eens een corsa driedeurs gehad, was echt een gruwel.
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
              Als je ooit zo af en toe een wagen gebruikt voor nuttige verplaatsingen, zoals eens naar de GB gaan, dan is een 5deurs echt wel een aanrader. Heb je maar 3 deuren, dan zijn de portieren een stuk groter. In een GB parkeer plaats zorgt dat ervoor dat je vaak gewoon niet uit je wagen kan.
              In den tijd met de megane CC zéér vaak op zitten vloeken. Alleen daarvoor komt er bij mij nooit een 3deurs in huis. Azo onpraktisch dat dat is!
              daarvoor heb ik het firmakrell
              achterbank kan gemakkelijk plategelegd worden en dient over het algemeen voor gerief op te leggen.
              verder is het ruim dat in de camaro gebruikt wordt voor de LPG tank, nu vrij .
              verder indien je een high score bij tetris gehaald het krijg je erg veel weg in die koffer.

Comment

een oude auto als daily is gewoon schitterend, ge moet alleen wat chance hebben wanneer ge één koopt en je moet liefhebber zijn. ikzelf rij met een e30 316 van '86, heb de afgelopen 8 maanden zo'n 18000kms gedaan en moet zeggen dat de mijne dat toch vlotjes doet...bij oude auto's is één voordeel: ge kunt ze meestal in één keer betalen, en al de rest dage van kosten der aan doet is puur uit eigen wil en goesting...en de thumbs up dage met toeval soms krijgt van voorbijgangers is ook altijd leuk meegenomen!

ik zou zelf durven zeggen daze goedkoper zijn dan een nieuwe citroen c4 of opel corsa/astra ofzo. aangezien dat de mijne oldtimer is sinds dit jaar, kost taks ook al niks.

voor geen geld ter wereld zou ik willen wisselen, maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik het comfort van moderne auto's niet mis als ik een lange snelle rit moet doen, neem ook ik de vito van de papa...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vpr Bekijk Berichten
                  een oude auto als daily is gewoon schitterend, ge moet alleen wat chance hebben wanneer ge één koopt en je moet liefhebber zijn. ikzelf rij met een e30 316 van '86, heb de afgelopen 8 maanden zo'n 18000kms gedaan en moet zeggen dat de mijne dat toch vlotjes doet...
                  18k in 8 maand damn, ik heb de mijne (ook een 316 van '86) sinds februari dit jaar en zit bijna aan de 6000km.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    18k in 8 maand damn, ik heb de mijne (ook een 316 van '86) sinds februari dit jaar en zit bijna aan de 6000km.

ja, begonnen in maart met 103xxx km's, nu 121xxx km's op de teller hij rijdt nu wel al een maand niet meer naar 't werk, der klopt iets niet aan de brandstoftoevoer, ookal heb 'k nieuwe benzinepomp opgestoken, moet ergens valse lucht zuigen. risico van 't vak é :p

Comment

Onze zoon heeft ruim een jaar met een Alfa Romeo 75 2.4 TD uit '90 gereden Mooie lijnen, redelijk zuinig en toch wel wat vermogen. Helaas heeft hij er op een regenachtige avond een kop-staart aanrijding mee gehad. De wagen staat ondertussen gestald te wachten op herstelling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten
                        Onze zoon heeft ruim een jaar met een Alfa Romeo 75 2.4 TD uit '90 gereden Mooie lijnen, redelijk zuinig en toch wel wat vermogen. Helaas heeft hij er op een regenachtige avond een kop-staart aanrijding mee gehad. De wagen staat ondertussen gestald te wachten op herstelling.
                        Ik ga op het einde van het jaar zo'n goeie 40k kilometer gereden hebben met mijn 20 jaar oude volvo. Ik rij dagelijks met nieuwe Volvo's op mijn werk, en ben eigenlijk altijd blij dat ik 's avonds terug in de 940 mag stappen..

Comment

Hier bij ons thuis wordt de oldtimer ook veel gebruikt voor woon- werk verkeer. Hier valt niks over te klagen, juist wordt er regelmatig gevloekt als het slecht weer is. Want dan wordt ze vuil Dat het maar vlug lente wordt!

Het is wat een gewoonte, ze hebben net zoals moderne wagens ook 4 wielen en banden namelijk.
                          Mits goed en correct onderhoud rijden deze ook perfect.

Bovendien is niks zo fijn om na een zware dag het gebrul te horen van, de toen nog, echte motoren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guido911 Bekijk Berichten
                            Bovendien is niks zo fijn om na een zware dag het gebrul te horen van, de toen nog, echte motoren
                            Ik snap helemaal wat je wil zeggen, 'heb zelf een Xantia Activa V6 van 1998 en ben zelfs eerste eigenaar! Op het eerste zich een héél gewone auto, maar wel best snel 0-1000m in 28 sec. en met zijn actieve ophanging (rolt niet in de bochten!) nog best actueel weggedrag.
                            Die 3 liter 24V is ook nog zo'n echte motor met niet teveel poespas en dus oer en oerdegelijk, hij heeft nu 175000 km zonder noemenswaardige problemen (op een bobijn en de MAP-sensor na). Het ding draait als een lier, sleutel erin een draai eraan en je hebt binnen de 2 seconden een prachtige 6-cilinderbrom .
                            Ik gebruik hem niet meer als daily, al gaat dat in de toekomst misschien veranderen. Hij is er nog helemaal klaar voor. Natuurlijk moet je zo'n wat oudere wagen wat extra aandacht en onderhoud geven zodat hij dagdagelijks bruikbaar blijft .

Comment

Ne W126 jong, zijde gerust en das eens wa anders als al da klein grut a la nen 190/E30 W124 en E34, eigenlijk ben ik die auto's beu gezien en een oude S kom je bijna nooit meer tegen

Comfort ++++

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                Ne W126 jong, zijde gerust en das eens wa anders als al da klein grut a la nen 190/E30 W124 en E34, eigenlijk ben ik die auto's beu gezien en een oude S kom je bijna nooit meer tegen

Comfort ++++
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

de goede man heeft gelijk

ne goeie 300 sdl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    de goede man heeft gelijk

ne goeie 300 sdl
                                    Met de bamboelip?

Comment

liefst ja en gele mistlichten mag ook, maar dan is't een 5-cylinder meestal, zonder l

Comment

350SDL hé!

Nee serieus, een oude S klasse is echt wat ge moet hebben en zoals bobo het ooit zei: Ge parkeert da op ne zakdoek.

Comment

350 sdl van eigelijk net niet, te weinig plek tss de cylinders (maar diegene die nu nog leven zullen wel oke zijn zeker ? )

ideaal is 300 sdl, maja ik jeep dus nix anders

Comment

Working...
                                          X