Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik weet 1 ding van de zessers en das 50 = 4 tegen 1100
70 is 4 tegen ik weet het niet meer
de autobak is dezelfde maar de 8 heeft langere einderverhouding...is dan 50 in zijn 4 tegen 750 o/min
of derde tegen kweenioeveel, en derde is geen leuke vitesse
560 is toch uitgeboorde 500? Want een 420 is nog een gietijzeren onderblok, een 560 is compleet alu.
Maar de power is fantastisch!
Teus : je kan met een oud geval dagelijks rijden : de ollanders bewijzen dat (belastingsfrij dat is goedkoop; nou laten we ermee rijden tot de boel uiteenvalt en tan kopen we gewoon e nieuwe ).
Oldtimer rijden =/= goedkoop rijden. Iedereen die rondrijdt met een oudere auto zal dat wel weten te vertellen. Het begint met dit of dat en voordat je het weet zit je met een hoop andere zaken. (hoe zou ik dat toch kunnen weten ?)
Vergeet niet dat die oude diesels een mooie sound geven als je er fan van bent. Maar dat ze nu ook niet bepaald uitblinken in zuinigheid. Zo weet ik dat een 300D evenveel liters zuipt als mijn auto benzine, maar dat de mijne er wel toertjes kan rondrijden.
Ik heb nu sinds kort een E30 318is en ik moet zeggen....die kar voelt niet "oud" aan. Hij ligt beter op de weg dan mijn 9 jaar oude VW en heeft een betere remafstand/grip. De motor is ook "modern" van karakter en voelt solide en betrouwbaar aan, zoals de rest van de auto.
Ik zou denk ik mijn E30 wel durven vertrouwen als daily... Ik denk dat Alexis van het forum hier ook daarmee zal instemmen, gezien zijn 318is zijn daily is.
Het is dus weldegelijk mogelijk denk ik ik heb echter wel vernomen uit goeie bron(nen) dat een E21 bvb echt wel rijdt als een oude auto...die zouden dus niet zo ideaal zijn
Comment