Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dejuu das spijtig, maar ik dacht het wel.

Die witte sedan zag ik omdat de garagepoort openstond en die andere hadden nummerplaten dus waarschijnlijk op bezoek bij hem, of hij heeft ze binnengezet.
    www.opelklassiek.be

Comment

• http://www.nuevo.be/kadett/index_content.html

Spijtig genoeg een beetje getuned, maar er staan ook leuke foto's op van de reparatie

Comment

• Die staat al een hele tijd te koop op verschillende sites, ik geloof voor 6.000 euro. Wel héél mooi gerestaureerd maar spijtig genoeg getuned Ik zou er géén 6000 aan kunnen geven, omdat je soms voor 2000euro al een deftig origineel coupééke vind.
        www.opelklassiek.be

Comment

• Mijn droom : C1 2-deurs limo met ronde lampjes, goudkleurig en in pérfecte staat. En dan die verstralertjes erop. Zo mooi.

helaas in nl.
          Echt een droom op wielen

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
            http://www.nuevo.be/kadett/index_content.html

Spijtig genoeg een beetje getuned, maar er staan ook leuke foto's op van de reparatie
            Heel mooie restauratie!!! Die auto zal wel tiptop in mekaar zitten . Ik zie er tegenwoordig elke dag een felblauwe rijden in heel mooie staat! Maar ik zie hem telkens in een flits voorbijrijden, dus foto's pakken w moeilijk
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• ...
              www.opelklassiek.be

Comment

• wie doet nu zoiets

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Daarjuist heb ik toch wel een PRACHTIGE babyblauwe C gezien in Sijsele zeker. Had fototoestel niet mee . Kan wel zeggen dat hij eruit zag als nieuw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acec
                    Daarjuist heb ik toch wel een PRACHTIGE babyblauwe C gezien in Sijsele zeker. Had fototoestel niet mee . Kan wel zeggen dat hij eruit zag als nieuw.
                    Welk model was het? (limo, city, coupé, karavan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                      ...
                      En die twee idioten vinden het precies nog grappig ook

Comment

• Op ebay staat er een gele kadett c sedan te koop voor mometeel 450,00 €.

Specificaties - Automobiles
                        Merk: Opel/Vauxhall Staat: Gebruikt
                        Model: Kadett Aantal vorige eigenaars: 4
                        Soort: Vijfdeurs Kilometers: 105000
                        Deurs: 4 Garantie: 0 Maanden
                        Jaar model: 1976 Motorinhoud: 1.200 cc
                        Registratiejaar: 1976 APK-keuring: mrt 2003
                        Kleur: Geel Onafhankelijke voertuigkeuring: --
                        Metallic-lak: -- Geïmporteerd: --
                        Transmissie: Handgeschakeld Brandstof: Benzine
                        Opties: -- Veiligheidsopties:

Opel kadett C (derde model) bouwjaar 1976, 1200 cc, kleur geel, 105000 km. Komt in aanmerking voor oldtimer. is niet meer ingeschreven of gekeurd. moet weg wegens plaatsgebrek. Er moet een nieuw spatbord opkomen aan rechterkant vooraan

Comment

Welk model was het? (limo, city, coupé, karavan)
                          Een Limo. Heb derna ook nog 2 City's gezien

Comment

En die twee idioten vinden het precies nog grappig ook
                            Triestig, slaap je héél je leven bij den bompa in de garage, wordt je plots uit mekaar gesmeten en omgebouwd tot rally scheurmachien en een maand erna smijten ze je bij het oud ijzer na een accident.
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Kheb afgelope dagen 3 Kadett C gezien. En telkens te laat voor een foto . Ben zelfs nog teruggedraaid om hem te zoeken... Een Volvo P1800 heb ik zo ook gerateerd...

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• NIEUWS NIEUWS NIEUWS !!!

Op de plaats waar het oranje Kadetteke stond, staat nu een witte (met groen gardebou's) Straks of morgen nog eens langs rijden!

Comment

NIEUWS NIEUWS NIEUWS !!!

Op de plaats waar het oranje Kadetteke stond, staat nu een witte (met groen gardebou's) Straks of morgen nog eens langs rijden!
                                  als het een sedanneke is, stond die toen in de garage als die andere er stonden. Is wel VEEL werk aan precies. Pak maar fotokes als em er nog staat
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Ja, ik denk ook dat het één van die kadettekes moet geweest zijn die jij een paar weken terug gezien had Het is inderdaad ook een sedanneke, en op het eerste zicht in nog slechtere staat dan de oranje Maar toch ga ik morgen ter plaatse!

Comment

• Bij ons in de buurt was het vandaag RotaRally, een oldtimerrondrit door haspengouw met vertrek aan De Passant in Zoutleeuw. Was er toch wel een coupééke bij zeker. Die was gewoon NIEUW. Echt supermooi, een blauw c1 coupéétje uit '77 met 1200n motor. Dan met de eigenaar gesproken. Hij had een paar jaar geleden voor een paar honderd euro een lot van 5 c-tjes (2 2-deurs, 1 4-deurs en 2 coupéétjes met 50.000km) gekocht . Al zijn hele leven( was 70jaar) had die met oude opelkes gereden. En hij heeft jaren met een Originele c1 GT/E 1.9E gereden en rally's mee gedaan. Die heeft hij vorig jaar met veel spijt nu voor 450.000bfr verkocht. Er stond ook nog een prachtige Taunus TC1 uit '72. Ook als nieuw. Foto's volgen binnenkort
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Ik wist dat ik iets vergeten was! Naar dat Kadetteke gaan kijken vandaag...

Comment

Ik wist dat ik iets vergeten was! Naar dat Kadetteke gaan kijken vandaag...
                                          Staat dat witteke er nog?
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X