Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakEen kameraad van me heeft nog een c coupeetje te koop. Van '74, donkerblauw en buiten een set spoorverbreders achteraan volledig origineel. Héél mooi nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Heeft die hoofdsteunen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Foto's? Vraagprijs? En zijn die spoorverbreders makkelijk te verwijderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakNee, tis een standaardje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Hmmm, die in Meldert had hoofdsteunen. En builen of blutsen... niet opvallend. Denk wel dat ik dan op mijn beurt dat Kadetteke uit Scherpenheuvel herken: voldoet toch aan de beschrijvingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakJa deze heeft er géén denk ik toch, en die blutskes zijn maar klein hoor, er staan nu trouwens sportvelgjes op, ik zag dat kadetteke elke dag als ik naar het school in Aarschot reed me mijne asci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Het lichte geel is vooral zeer vuil: het lijkt meer ne beige geworden te zijn! Dat is em, dat is em Stond vroeger ook veel op de markt in Zichem (maar de laatste tijd niet meer)
Comment
-
speciaal voor tigraboy: De pas gerestaureerde C Coupé uit 1977 van een kameraad (ook kadett-lover). Dit is de mooiste kadett die ik al heb gezien, meer fot's volgen nog!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
een 1.2n 55pk, 90.000km's, gekocht een jaar of zes geleden in héél goede staat, volledig gestript en opnieuw gespoten. Is werkelijk NIEUW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakeen 1.2n 55pk, 90.000km's, gekocht een jaar of zes geleden in héél goede staat, volledig gestript en opnieuw gespoten. Is werkelijk NIEUW
tkan ook 52pk (C1) zijn, kzou het is moeten opzoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Bijzonder gaaf!
Hoe noemt die kleur?
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment