Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
    de motor: mooi hé

kijk, da's nu een correcte restauratie. niet alleen de buitenkant is netjes, ook het niet zichtbare gedeelte is mooi. way to go!

Comment

• nog ééns

Bijgevoegde Bestanden
      www.opelklassiek.be

Comment

Foto's heb ik helaas niet, ik heb die man al een hele tijd niet méér gezien, vraagprijs zal ergens tussen 2000 en 2500 euro liggen denk ik en die spoorverbreders, dat moet te doen zijn.
        de kadett waarover het hier ging, is ook eigendom van de eigenaar van de groene kadett, die man heeft tot voor kort niks anders dan c-kadetts gereden, heeft er een hele hoop gehad, en rijdt nu nog enkel met mooi weer, de collectie is uitgedund tot 2 coupé's en één sedan voor wisselstukken
        www.opelklassiek.be

Comment

• Daar straks een beige Kadetteke gezien in Scherpenheuvel. Een tweedeurs... redelijk vuil ook... En natuurlijk weer géén kodak bij de hand dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
            Daar straks een beige Kadetteke gezien in Scherpenheuvel. Een tweedeurs... redelijk vuil ook... En natuurlijk weer géén kodak bij de hand dan
            En natuurlijk weer géén kodak bij de hand dan

En een ander merk ook niet ??

Comment

• effe de slOpel-dodo's een pleziertje doen...
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                effe de slOpel-dodo's een pleziertje doen...

Lexuslichten in zo'n ding? Johnny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                  effe de slOpel-dodo's een pleziertje doen...
                  thank you mr. Loosveld
                  Lexus in een C-tje: jakkes
                  www.opelklassiek.be

Comment

• hoi,
                    leuk zo deze Opel Kadett C topic, ik heb al wat bij geleerd,
                    ik zoek ook al een paar maanden naar een opel Kadett C en een vriend van mij had er een paar maanden geleden zelf een staan en ik ben zo dom geweest om niet te vragen op hij te koop was want nu zie ik hem bijna dagelijks ronddtoeren of staan bij iemand die hem gekocht heeft.

maar: ik weet een opel Kadett B staan maar die man is er bijna nooit en hij staat binnen, dus weet ik nog niet hoe hij er uit ziet.
                    Hoewel ik liever een C'tje zie zou ik hier ook tevreden mee zijn.

Zijn er mensen die in de regio West/oost Vlaanderen een opel Kadett C te koop weten staan, het maakt niet echt uit welk type. Er mag werk aan zijn (carosserie werk dan).

hopelijk kun je me helpen

Comment

• Ik ben van "de Limburg" dus weet niet waar er in "de Vlaanders" C'jes te koop staan... . Maar wat zie ik in uw avatar? Volvo of Daf 66? Zijn die van u?

Comment

• dat zijn 2 volvo's, een 66l en een 66 dl.
                        Super machientjes, helaas niet van mij, van een goede vriend en af en toe rijd ik er eens mee op een boerderij, ze zijn niet ingeschreven of gekeurd.

ze zijn zelfs te koop maar ik mag ze niet kopen van m'n ma! (kben nog net geen 18 )
                        ik vind dit echt enorm jammer, tzijn zalige autootjes.
                        Dus ben ik nog altijd op zoek naar een oldtimerke, liefst een Kadett C.

hopelijk kan iemand me helpen,

moest iemand geïnteresseerd zijn in de volvookes: http://koendd.mybesthost.com/brecht/index.htm
                        en als die link niet werkt: www.Brechtlievens.be.tf

niet op de site letten, die is niet zo super maar ik had niet veel tijd
                        dan laat ik wel iets weten.

Koen
                        Last edited by ; 19/07/2005, 01:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koendd
                          dat zijn 2 volvo's, een 66l en een 66 dl.
                          Super machientjes, helaas niet van mij, van een goede vriend en af en toe rijd ik er eens mee op een boerderij, ze zijn niet ingeschreven of gekeurd.

ze zijn zelfs te koop maar ik mag ze niet kopen van m'n ma! (kben nog net geen 18 )
                          ik vind dit echt enorm jammer, tzijn zalige autootjes.
                          Dus ben ik nog altijd op zoek naar een oldtimerke, liefst een Kadett C.

hopelijk kan iemand me helpen,

moest iemand geïnteresseerd zijn in de volvookes: http://koendd.mybesthost.com/brecht/index.htm
                          en als die link niet werkt: www.Brechtlievens.be.tf

niet op de site letten, die is niet zo super maar ik had niet veel tijd
                          dan laat ik wel iets weten.

Koen
                          Misschien is dat oud nieuws maar vroeger (misschien ook nu met de nieuwe CVT's) waren de Dafjes de enige wagens die achteruit zo rap konden rijden dan vooruit.

Comment

• idd
                            dat is wel leuk maar de eerste keer verschieten!
                            dan steek je hem in achteruit en hop, direct vlieg je naar achter als je te hard duwt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koendd
                              idd
                              dat is wel leuk maar de eerste keer verschieten!
                              dan steek je hem in achteruit en hop, direct vlieg je naar achter als je te hard duwt
                              Naar voren bedoelt ge toch ??

Comment

• O ja... ben ik nog vergeten te vermelden: er staat weer een ander C'tje Weer een wit sedanneke (C2) maar met een beige motorkap ook de koplampen zijn aan stukken... weer geen goed exemplaar dus

En een paar straten verder staat een Corsa A TR te koop! Begint ook stillekes aan een oldie te worden, raar maar waar (we worden oud)

Comment

O ja... ben ik nog vergeten te vermelden: er staat weer een ander C'tje Weer een wit sedanneke (C2) maar met een beige motorkap ook de koplampen zijn aan stukken... weer geen goed exemplaar dus

En een paar straten verder staat een Corsa A TR te koop! Begint ook stillekes aan een oldie te worden, raar maar waar (we worden oud)

Ik zie dat ik nog eens een tripke richting Tessenderlo moet maken

Ik vind het héél vreemd als ik eraan denk dat de E-kadett z'n 21ste verjaardag viert
                                  www.opelklassiek.be

Comment

Ik zie dat ik nog eens een tripke richting Tessenderlo moet maken
                                    Voor dat C'tje moet je het niet doen! Maar met dat Corsa'ke ga ik eerdaags toch eens nader kennis mee maken Het is een heel schoon, zenne!

Comment

Voor dat C'tje moet je het niet doen! Maar met dat Corsa'ke ga ik eerdaags toch eens nader kennis mee maken Het is een heel schoon, zenne!
                                      Ik heb die TR-kes altijd een jaren'80 C-ke gevonden
                                      www.opelklassiek.be

Comment

Ik heb die TR-kes altijd een jaren'80 C-ke gevonden
                                        Ja, eigenlijk wel: een C'ke in een iets moderner kleedje Heb altijd al een zwak gehad voor kleine auto's met een koffer. VW Derby bv. vind ik ook sjiek! Jammer dat ze dat tegenwoordig allemaal niet meer maken

Comment

Ja, eigenlijk wel: een C'ke in een iets moderner kleedje Heb altijd al een zwak gehad voor kleine auto's met een koffer. VW Derby bv. vind ik ook sjiek! Jammer dat ze dat tegenwoordig allemaal niet meer maken
                                          daarom vind ik die Dacia logan niet onaardig. Vw Derby: MOOI!!!
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X