Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Kadett C
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakFoto's heb ik helaas niet, ik heb die man al een hele tijd niet méér gezien, vraagprijs zal ergens tussen 2000 en 2500 euro liggen denk ik en die spoorverbreders, dat moet te doen zijn.
Comment
-
effe de slOpel-dodo's een pleziertje doen...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldeffe de slOpel-dodo's een pleziertje doen...
Lexus in een C-tje: jakkes
Comment
-
hoi,
leuk zo deze Opel Kadett C topic, ik heb al wat bij geleerd,
ik zoek ook al een paar maanden naar een opel Kadett C en een vriend van mij had er een paar maanden geleden zelf een staan en ik ben zo dom geweest om niet te vragen op hij te koop was want nu zie ik hem bijna dagelijks ronddtoeren of staan bij iemand die hem gekocht heeft.
maar: ik weet een opel Kadett B staan maar die man is er bijna nooit en hij staat binnen, dus weet ik nog niet hoe hij er uit ziet.
Hoewel ik liever een C'tje zie zou ik hier ook tevreden mee zijn.
Zijn er mensen die in de regio West/oost Vlaanderen een opel Kadett C te koop weten staan, het maakt niet echt uit welk type. Er mag werk aan zijn (carosserie werk dan).
hopelijk kun je me helpen
Comment
-
dat zijn 2 volvo's, een 66l en een 66 dl.
Super machientjes, helaas niet van mij, van een goede vriend en af en toe rijd ik er eens mee op een boerderij, ze zijn niet ingeschreven of gekeurd.
ze zijn zelfs te koop maar ik mag ze niet kopen van m'n ma! (kben nog net geen 18 )
ik vind dit echt enorm jammer, tzijn zalige autootjes.
Dus ben ik nog altijd op zoek naar een oldtimerke, liefst een Kadett C.
hopelijk kan iemand me helpen,
moest iemand geïnteresseerd zijn in de volvookes: http://koendd.mybesthost.com/brecht/index.htm
en als die link niet werkt: www.Brechtlievens.be.tf
niet op de site letten, die is niet zo super maar ik had niet veel tijd
dan laat ik wel iets weten.
Koen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendddat zijn 2 volvo's, een 66l en een 66 dl.
Super machientjes, helaas niet van mij, van een goede vriend en af en toe rijd ik er eens mee op een boerderij, ze zijn niet ingeschreven of gekeurd.
ze zijn zelfs te koop maar ik mag ze niet kopen van m'n ma! (kben nog net geen 18 )
ik vind dit echt enorm jammer, tzijn zalige autootjes.
Dus ben ik nog altijd op zoek naar een oldtimerke, liefst een Kadett C.
hopelijk kan iemand me helpen,
moest iemand geïnteresseerd zijn in de volvookes: http://koendd.mybesthost.com/brecht/index.htm
en als die link niet werkt: www.Brechtlievens.be.tf
niet op de site letten, die is niet zo super maar ik had niet veel tijd
dan laat ik wel iets weten.
Koen
Comment
-
O ja... ben ik nog vergeten te vermelden: er staat weer een ander C'tje Weer een wit sedanneke (C2) maar met een beige motorkap ook de koplampen zijn aan stukken... weer geen goed exemplaar dus
En een paar straten verder staat een Corsa A TR te koop! Begint ook stillekes aan een oldie te worden, raar maar waar (we worden oud)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999O ja... ben ik nog vergeten te vermelden: er staat weer een ander C'tje Weer een wit sedanneke (C2) maar met een beige motorkap ook de koplampen zijn aan stukken... weer geen goed exemplaar dus
En een paar straten verder staat een Corsa A TR te koop! Begint ook stillekes aan een oldie te worden, raar maar waar (we worden oud)
Ik vind het héél vreemd als ik eraan denk dat de E-kadett z'n 21ste verjaardag viert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakIk zie dat ik nog eens een tripke richting Tessenderlo moet maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Voor dat C'tje moet je het niet doen! Maar met dat Corsa'ke ga ik eerdaags toch eens nader kennis mee maken Het is een heel schoon, zenne!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakIk heb die TR-kes altijd een jaren'80 C-ke gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ja, eigenlijk wel: een C'ke in een iets moderner kleedje Heb altijd al een zwak gehad voor kleine auto's met een koffer. VW Derby bv. vind ik ook sjiek! Jammer dat ze dat tegenwoordig allemaal niet meer maken
Comment
Comment