Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
    sinds '68 zit dees erin

Ge ziet... een B heeft nog vele geheimen voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999

Ge ziet... een B heeft nog vele geheimen voor mij
      zolang je't contact maar vindt

Comment

• kvint et ook een heel schoontje, er is bijna niets aan, wat poetswerk en motor nazien, de gewone dingen als een auto zoveel jaar stilstaat.
        En ik ga er waarschijnlijk hééééél goedkoop aanraken
        Die man heeft auto zat en heeft plaats nodig in zijn kot...
        kzal nog eens prijs vragen van die anglia die hij staan heeft:

volledig gerestaureerd met plastiek nog op de zetels, en staat ook volledig achteraan in z'n kot, als niemand het koopt krijgt het waarschijnlijk (bij hem) geen daglicht te zien
        Last edited by ; 06/08/2005, 18:47.

Comment

• Waar staan die pareltjes ergens?
          www.opelklassiek.be

Comment

• In West Vlaanderen, waar ergens zal ik niet zeggen want het is op een plaats waar voor het ogenblik nog niemand woont, dit zal je wel begrijpen, je bent niet de enige die dit leest

Comment

• dat ding rechts op de foto wat is dat en hoeveel vraagt hij?
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Opelfreakske is vandaag eens op zoek gegaan aan de kanten van Geel naar een C-kadetteke dat ik 3 jaar geleden in nen hof had zien staan

Lees het spannende verhaal in:

Opelfreak

en de

jacht op de

C-kadettekes
                www.opelklassiek.be

Comment

• je bent nog vergeten: ISBN-0984583248
                  "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Ik ben dus vanmiddag vertrokken in de hoop wat pics van dat kadettje te kunnen schieten.
                    Gereden langs Loksbergen, Zelem en dan via Gerhagen (of zoiets?) kwam ik aan in de provincie Antwerpen richting Geel.
                    Het bleek dus verder dan ik dacht en ben ook nog eens verkeerd gereden: De N9 richting Mol gevolgd en zat dus een stuk te ver

Nu kom ik aan bij dat hofke en wat ziet mijn liefhebbersoog: WEG!!!
                    Géén C-kadett maar een Ibiza in de plaats., de volvo 343 (ook oldieke ) stond er toen ook.
                    Bijgevoegde Bestanden
                    www.opelklassiek.be

Comment

• En wat verderop stond dit bolleke: om niet teveel off-topic te gaan: er komen nog kadettekes aan!

Bijgevoegde Bestanden
                      www.opelklassiek.be

Comment

• dejuu er is iets tussengekomen: de rest van de pics(met kadettjes ) volgen dezeavond
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
                          dat ding rechts op de foto wat is dat en hoeveel vraagt hij?
                          bedoelt ge dit:

?

Ik weet niet of het te koop is, ik zal het hem eens vragen, kweet wel niet wat het ooit is geweest...
                          Last edited by ; 06/08/2005, 18:47.

Comment

dejuu er is iets tussengekomen: de rest van de pics(met kadettjes ) volgen dezeavond
                            Ben in blijde verwachting. Ni te lang wegblijven eh, want onze tigraboy zijne tikker kan het niet aan denk ik
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• ni alleen bij tigra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koendd
                                bedoelt ge dit:

?

Ik weet niet of het te koop is, ik zal het hem eens vragen, kweet wel niet wat het ooit is geweest...
                                altijd al een oud autotje willen oplappen

Comment

• niemand houdt je tegen, en je zou eeuwige roem verdienen

Comment

• meen je het nu serieus BMW M3?
                                    Anders vraag ik er hem naar, maar het lijkt mij onbegonnen werk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                                      Ben in blijde verwachting. Ni te lang wegblijven eh, want onze tigraboy zijne tikker kan het niet aan denk ik
                                      ai, sorry maar het gaat mischien een kleine ontgoocheling zijn als ik vertel dat het om een C en een D gaat die hier al eens gepost zijn. Maar van de C heb ik nu mooiere foto's maar ze komen er straks aan
                                      www.opelklassiek.be

Comment

ai, sorry maar het gaat mischien een kleine ontgoocheling zijn als ik vertel dat het om een C en een D gaat die hier al eens gepost zijn. Maar van de C heb ik nu mooiere foto's maar ze komen er straks aan

Go Opelfreak! go go go!

Toch spannend verhaaltje, zo moesten er meer komen!

Comment

• ... 't zal niet meer voor deze nacht zijn zekers?

Comment

Working...
                                          X