Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
volledig gerestaureerd met plastiek nog op de zetels, en staat ook volledig achteraan in z'n kot, als niemand het koopt krijgt het waarschijnlijk (bij hem) geen daglicht te zien
In West Vlaanderen, waar ergens zal ik niet zeggen want het is op een plaats waar voor het ogenblik nog niemand woont, dit zal je wel begrijpen, je bent niet de enige die dit leest
Ik ben dus vanmiddag vertrokken in de hoop wat pics van dat kadettje te kunnen schieten.
Gereden langs Loksbergen, Zelem en dan via Gerhagen (of zoiets?) kwam ik aan in de provincie Antwerpen richting Geel.
Het bleek dus verder dan ik dacht en ben ook nog eens verkeerd gereden: De N9 richting Mol gevolgd en zat dus een stuk te ver
dejuu er is iets tussengekomen: de rest van de pics(met kadettjes ) volgen dezeavond
Ben in blijde verwachting. Ni te lang wegblijven eh, want onze tigraboy zijne tikker kan het niet aan denk ik
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Ben in blijde verwachting. Ni te lang wegblijven eh, want onze tigraboy zijne tikker kan het niet aan denk ik
ai, sorry maar het gaat mischien een kleine ontgoocheling zijn als ik vertel dat het om een C en een D gaat die hier al eens gepost zijn. Maar van de C heb ik nu mooiere foto's maar ze komen er straks aan
ai, sorry maar het gaat mischien een kleine ontgoocheling zijn als ik vertel dat het om een C en een D gaat die hier al eens gepost zijn. Maar van de C heb ik nu mooiere foto's maar ze komen er straks aan
Go Opelfreak! go go go!
Toch spannend verhaaltje, zo moesten er meer komen!
Comment