Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Kadett C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet dat dit van enige waarde is, maar mss wel om een beeld te geven over de populariteit van de koetswerktypes van een D...

Ik heb hier een oude Autogids voor mij liggen, met het referendum van de Kadett D 1300.

53% van de deelnemers had een 3-deurs
    33% een 5-deurs
    9% een 2-deurs
    5% een 4-deurs

Comment

• Hoe ziet zo'n 4-deurs er dan eigenlijk uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
        Hoe ziet zo'n 4-deurs er dan eigenlijk uit?
        Hetzelfde als die 2-deurs... maar dan met twee extra deuren hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
          Hetzelfde als die 2-deurs... maar dan met twee extra deuren hé

Aaaaaahhhhh, dus eigenlijk is het een 5 deurs met een 2-deurs koffer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
            Aaaaaahhhhh, dus eigenlijk is het een 5 deurs met een 2-deurs koffer
            Je hebt em!

eindelijk

Comment

• @ tigraboy , ben van de kanten van aarschot .
              @ die kerel met zen vraag van 'moet da ni opelforum.nl zin ' nee het is www.opelforum.be BELGIE oftewel www.opel-forum.nl NEDERLAND.

Maar de meesten van ons zaten wel op opel-forum.nl maar da is te onoverzichtelijk en ja nu hebben we onze eigen plek . lol kzou zeggen kom eens piepen daar als ge echt van opels houdt.

Ik dacht dat die 2 deurs kadett d een sr versie was ni ??

ff zelf opgezocht op de d kadett friends site van holland (nedreland)

De Opel Kadett D was leverbaar als volgende type's

Kadett 1.2S , 1.2S Special , 1.2S Luxus , 1.2S Berlina

Kadett 1.3N , 1.3N Special , 1.3N Luxus , 1.3N Berlina

Kadett 1.3S , 1.3S Special , 1.3N Luxus , 1.3N Berlina

Kadett 1.6S , 1.6S Special , 1.6S Luxus , 1.6S Berlina

Kadett 1.6D , 1.6D Special , 1.6D Luxus , 1.6D Berlina

( alle bovenstaande kadett's 2-,3-,4-,of 5 deurs )

Kadett 1.3S SR , Kadett 1.6S SR ( beide in 3 of 5 deurs )

Kadett Caravan 1.2S , Caravan 1.2S Special , Caravan 1.2S Luxus .

Kadett caravan 1.3N Caravan 1.3N Special , Caravan 1.3N Luxus , Caravan 1.3N Voyage , Caravan 1.3N Voyage Berlina .

Kadett caravan 1.3S Caravan 1.3S Special , Caravan 1.3S Luxus , Caravan 1.3S Voyage , Caravan 1.3S Voyage Berlina .

Kadett caravan 1.6S Caravan 1.6S Special , Caravan 1.6S Luxus , Caravan 1.6S Voyage , Caravan 1.6S Voyage Berlina .

Kadett caravan 1.6D Caravan 1.6D Special , Caravan 1.6D Luxus , Caravan 1.6D Voyage , Caravan 1.6D Voyage Berlina .

( alle modellen 3- en 5 deurs m.u.v Voyage Berlina versies : alleen 5 deurs )

Dit zijn de gegevens uit 1983 , in 1984 kwam er zelfs de GTE uitvoering uit met een 1.8 Injectie motor.

De kadetts kunnen worden geleverd met één van de vier uitvoeringen : Standaard-uitvoering , Special, Luxus, En Berlina.
              Last edited by ; 05/08/2005, 09:52. Reden: meer info gevonden

Comment

• Echt wel een freakske zo te zien, die Opelix

btw... nu werkt dat forum wel (gisteren echt waar niet)

www.opelforum.be

allen daar heen!

Comment

• haha opelix, welkom erbij!!! Ik ben jouw roestoratie van je B al een tijdje aan het volgen op opelforum.be (jaja mannen het bestaat! ik kijk er al een tijdje op rond, el dito is er ook lid). Dat paars-roze b-sedannetje dat jij hebt ken ik nog vanuit mijn kindertijd. Dat autooke ging ik regelmatig bekijken aan de statie van Boutersem (Vertrijk).En van jouw E kadett 1.5TD heb ik nog foto's vanop een tuningmeeting in Aarschot.

@Tigraboy: Ge moet eens op dat forum zien bij projecten en dan LimoCdett pakken van WD40. Knappe restauratie van een C-kadetteke. En cerder staan er nog mooie foto's op van C-tjes, Ascona's B enz... Wel meestal getuned
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Nee opelix: SR was enkel leverbaar in 3 en 5 deuren
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                      @Tigraboy: Ge moet eens op dat forum zien bij projecten en dan LimoCdett pakken van WD40. Knappe restauratie van een C-kadetteke. En cerder staan er nog mooie foto's op van C-tjes, Ascona's B enz... Wel meestal getuned
                      Ik heb me ondertussen al laten registreren ziet er echt wel tof uit! Echt iets voor de Opelliefhebber... en eindelijk eens een Belgisch forum

Comment

Ik heb me ondertussen al laten registreren ziet er echt wel tof uit! Echt iets voor de Opelliefhebber... en eindelijk eens een Belgisch forum
                        Yep, kga mij ook lid maken. Opel Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Ben ook eens gaan rondkijken

Klopt dit ?

Anders mogen ze dat bij mij direkt doen. Hoe vroeger mijn Newton beestjes aan het werk gaan hoe liever ik het heb.
                          Last edited by ; 05/08/2005, 14:09.

Comment

• De naam George was nog vrij.

Yes

Oorspronkelijk geplaatst door Opelforum.be
                            We hebben een totaal van 5603 berichten gepost
                            We hebben 195 geregistreerde gebruikers
                            De nieuwste gebruiker is George
                            Het grootste aantal gebruikers online was op Feb 12 2005, 08:55 PM, er waren toen 22 gebruikers online!
                            Last edited by ; 05/08/2005, 14:28.

Comment

• Mag je daar uw eigen wagen voorstellen ??

Comment

• @ george :Natuurlijk mag je daar je wagen voorstellen.
                                @ opelfreak:
                                -Ik wist ni dat el ditoke hier ook rondhing met zen d-ke?
                                -Die roze sedan van me is een donorke geworden maar daar heeft em geen problemen mee. LOL
                                -vertrijk ben ik nog als kleine ukkie nr school geweest en heb in butsel gewoond gehad maar ik heb die roze b nog maar sinds 2003.

Wa voor foto's zijn da van die oude keet van mij. ik mis da bakske wel ze

@tigraboy: ikke ne freak , neeeee da denkt ge maar .

@ allemaal : welkom en beleef er veel plezier .
                                Last edited by ; 05/08/2005, 18:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelix
                                  @ george :Natuurlijk mag je daar je wagen voorstellen.
                                  @ opelfreak:
                                  -Ik wist ni dat el ditoke hier ook rondhing met zen d-ke?
                                  -Die roze sedan van me is een donorke geworden maar daar heeft em geen problemen mee. LOL
                                  -vertrijk ben ik nog als kleine ukkie nr school geweest en heb in butsel gewoond gehad maar ik heb die roze b nog maar sinds 2003.

Wa voor foto's zijn da van die oude keet van mij. ik mis da bakske wel ze

@tigraboy: ikke ne freak , neeeee da denkt ge maar .

@ allemaal : welkom en beleef er veel plezier .
                                  ja ne foto van op een tuningmeeting op de schuttersveste in Rillaar denk op 21 juli 2003
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• ah da kan wel , de spoilermanne daar met hun crx en anderen keken ma raar als ik er binnenreed. kstond toen over een rij met al de astra cabrio's was wel lekker . je mag die foto altijd mailen of doorzenden via het opelforum.

Comment

Welkom Opelix! Weeral een Opelfreak in hard en nieren erbij, goed zo!
                                      In ZACHT en nieren zeker ? (Of bedoelt ge in hart en nieren ?)

Comment

Echt wel een freakske zo te zien, die Opelix

btw... nu werkt dat forum wel (gisteren echt waar niet)

www.opelforum.be

allen daar heen!
                                        (gisteren echt waar niet), inderdaad, en vandaag gaat het bij mij ook.

Comment

• lol soms durft da wel is raar doen .

Comment

Working...
                                          X